Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Hva tenker du om flerlinger?

Sånn utover at det øker faren for komplikasjoner og for tidlig fødsel, er det helt greit. Vil helst ha bare én pga. det, men vi tar det vi får, vi. :)

Mokkon83: Aner ikke om mamma var mye kvalm, men vet at søsteren min ikke var spesielt kvalm. Hun spydde noen få ganger, men det var bare når hun hadde spist for mye sjokolade eller noe.. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helg! :hoppe:

Og nå er det bare denne helgen igjen, og så er det UL. Grugleder meg, er så redd for at noe skal være galt, men prøver å tenke positivt.

Tilbringer det meste av tiden i sofaen eller i sengen nå om dagene, så nå har jeg i hvert fall grodd fast på KG. Veide meg i morges, har gått ned 4,7 kg siden jeg fant ut at jeg er gravid.. :sukk:

Det verste er jo at jeg har så sykt lyst på sjokoladekake, samtidig som bare tanken på å faktisk spise den får meg til å brekke meg. :spy:

Jaja, jeg er gravid, og det er jeg glad for! Alt dette skal resultere i en helt ordentlig baby, og da er det verdt det! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får nyte helgen og ta det med ro, prøve å ikke tenke for mye på UL (hvis det resulterer i negative tanker selvsagt). Jeg er sikker på at det kommer til å gå bra, du har jo hatt det veldig normalt hittil! Har hørt at de fleste går ned i vekt i den første tiden, nettopp pga kvalmen, så det skal du ikke tenke på som noe negativt iallfall, du går fort nok opp igjen og får stooor fin gravidmage :rødme:

Blir spennende å se om det er flere der inne! Jeg syns det hadde vært koselig å få tvillinger jeg :) Det er alltid noe positivt og negativt uansett om man får tvillinger eller bare en, så det går litt opp i opp for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det hadde vært koselig å få tvillinger jeg :) Det er alltid noe positivt og negativt uansett om man får tvillinger eller bare en, så det går litt opp i opp for meg.

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok kos med tvillinger, men for meg føles det feil å ønske meg det, pga. den økte faren for komplikasjoner og for tidlig fødsel. Vil jo at babyen(e) min(e) skal få ligge der inne og bli store og sterke. Men tar jo det jeg får uansett, akkurat antallet er utenfor min kontroll. :)

Gleder meg mest til UL, det blir spennende. Håper hun er koselig hun jordmoren vi skal til, men har hørt fra andre at hun er det, så det går sikkert bra. Tenk at vi skal få se Lille Mirakel! :rødme:

Håper dere får en flott helg alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du får en flott helg Iril :)

Gleder meg til å høre oppdateringer etter at dere har vært på UL :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: kos dere i helga! :danser:

ikke lenge til ul nå!! spennende å følge med :)

Endret av Mokkon83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Dette har vært en kos helg! :sol:

Håper bare det fortsetter å være like kos på UL i dag, jeg har drømt så mye fælt i natt.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Håper du får en kjempebra dag Iril :)

Må vere en helt ubeskrivelig følelse å få hilse på lille mirakel for aller første gang.... :rødme:

:klemmer:

.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er nok kos med tvillinger, men for meg føles det feil å ønske meg det, pga. den økte faren for komplikasjoner og for tidlig fødsel. Vil jo at babyen(e) min(e) skal få ligge der inne og bli store og sterke. Men tar jo det jeg får uansett, akkurat antallet er utenfor min kontroll. :)

Er så enig med deg der! Jeg er så klart kjempeglad for å få to, men om jeg skulle fått velge selv så ville jeg heller vært gravid to ganger og båret de frem hver for seg. Mye bedre for både dem og meg. :Nikke:

Tror ikke alle tenker over hvor riskikofullt det er for både mor og barn med tvillingsvangerskap, og så er det heller ikke så deilig å være større enn en fullgått enlingegravid allerede fra før uke 30. :gjeiper: Men samtidig så er det jo dobbelt glede å få to! :rødme:

Masse lykke til på UL! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Iril

Ååååååh! :rødme:

Dette er det beste jeg har vært med på i hele mitt liv, og det var til og med utvendig UL! :hoppe:

Så et bittelite hjertet som slo, og den ble målt til å være omtrent 8 mm, og terminen min stemte akkurat i forhold til målene. Og det var bare 1, heldigvis. Mannen gråt og gråt, og det var helt fantastisk!

:strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Iril

Ja, han er skjønn! :rødme:

Gråt jo jeg også, men jeg griner for alt om dagen. Mannen er så stolt at han måtte vise bildet til alle i familien sin, selv om det bare ser ut som en litt grålig flekk i et svart hull.. :ler:

Endret av Iril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...