Gå til innhold

Iril skal bli mamma

Gjest Marmot

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med 22 uker!! :hoppe:

Og ha en flott helg! Håper kvalmen og bekkenet ikke ødelegger bryllupet for deg! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er i hvert fall digg å sove på hotell! :hoppe:

Men med min flaks har jeg nå, i tillegg til kvalmen og bekkenet, klart å bli skikkelig :forkjola:

Hoster, snørrer og har vondt i halsen, kjennes ut som en bronkitt som er på vei. Det er jeg jo godt vant med siden, siden jeg har det 5-6 ganger hvert eneste år, men det passer jo litt dårlig siden jeg må i bryllup og ikke kan ta noen av de vanlige medisinene pga. graviditeten. :sukk: Har en merkelig stikkende vondt rett ved siden av navelen hver gang jeg hoster, men regner med det er ufarlig, siden jeg fant andre som opplevde det samme når jeg googlet. Er bare plagsomt fordi det er ille nok å hoste i seg selv, men..

I går var jeg litt bekymret fordi jeg plutselig kjente så lite til frøkna i forhold til hva jeg pleier, men fikk liv i henne med blåbærsaft før jeg la meg, og i dag er det full fart inni der, så hun hadde nok sikkert bare snudd seg litt så jeg kjente mindre. Var litt ekkelt, spesielt siden vi er på feil side av landet. Jeg har selvsagt glemt helsekortet hjemme.. :sjenert:

Nå skal vi ned og spise hotellfrokost, og det er jo en opptur! Fortsatt god helg til dere alle! :smilyblomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ar stikki i magen og lysken min omtrent fra 4 uker. Det gjelder spesielt når jeg hoster.

God bedring. Håper du klarer å kose deg i bryllup, på tross av plagene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :smilyblomst:

Ble et kort (for meg), men koselig bryllup i går. Jeg måtte gi meg i 21-tiden, da var det omtrent så jeg hostet så jeg kastet opp. Er litt bedre i dag, men kan ikke si jeg gleder meg til å kjøre hjem akkurat..

Fikk også min første "Oj, er du sikker på det ikke er to?"-kommentar om magen min i går. Synes det er et merkelig spørsmål, har man vært gravid før (slik damen som spurte har) vet man jo oså at man som regel har vært på UL når man er 22 uker på vei. Selvsagt vet jeg om det er én eller to. :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er lenge siden du ble gravid. Dette går fort :hoppe: . Tror for øvrig jeg har tatt en Iril nå: Kvalme og bekkenløsning :kjefte: . Ikke sikkert det sistnevnte ennå da. men om så er, hvor kule er ikke vi? :5::skya::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, nytt bilde jo! :hoppe:

Nå nærmer det seg faretruende, synes jeg..

Det går kjempe fort med deg jo! Snart sitter du der med en nyfødd baby på armen, med din kjære ved din side :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror for øvrig jeg har tatt en Iril nå: Kvalme og bekkenløsning :kjefte: . Ikke sikkert det sistnevnte ennå da. men om så er, hvor kule er ikke vi? :5::skya::ler:

Uff uff uff!! :klemmer:

Vi får håpe det betyr at vi får ekstremt enkle og koselige babyer, siden svangerskapene våre suger.. :fnise:

Ja, det går kjempefort, nesten litt for fort, føler jeg. Samtidig føler jeg det går så saaaaaaaakte. Sånn skal det vel være! Traff ei i helga som har termin to dager før meg, og hun følte visst det samme.

Burde kanskje begynne å handle inn ting snart, men føler vi har goood tid der. Jadda. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Burde kanskje begynne å handle inn ting snart, men føler vi har goood tid der. Jadda. :ler:

Har ikke dere heller begynt å handle inn noe enda? Vi har bare overtatt en del arvegods, men ikke kjøpt noe selv. Jeg føler også vi har god tid, men det er kanskje på tide å undersøke litt om hva jeg trenger i hvert fall.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vi har handlet seng, men kun fordi den var på salg en dag vi helt tilfeldig var innom IKEA og tre klesplagg. Og to bamser. Ikke noe mer.. :fnise:

Driver og vingler noe veeeeeldig når det gjelder barnevogn, selv om jeg egentlig hadde bestemt meg. Kan bli gal av å skulle velge, det er jo så ubeskrivelig mange alternativer.. :sjenert:

Vi vet hva slags bilsete vi skal ha da, har bare ikke kjøpt det ennå. Har ellers veldig lite peiling på hva vi trenger. Funderer frem og tilbake på om vi skal kjøpe tykk pose til bilsetet eller ikke, og hva slags vognpose vi skal velge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Broren min ble førdt 2 uker før tiden. Da hadde ikke mamma kjøpt noe særlig, så pappa ble sendt rundt på diverse steder :klaske: . Hun trodde hun hadde god tid hun..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Broren min ble førdt 2 uker før tiden. Da hadde ikke mamma kjøpt noe særlig, så pappa ble sendt rundt på diverse steder :klaske: . Hun trodde hun hadde god tid hun..

Så treig har jeg ikke planer om å være, nei.. :ler:

Er vanskelig å velge vognpose, spesielt siden jeg vil ha rosa. Innsnevrer alternativene litt, men så finner jeg jo så mange fine som ikke finnes i rosa da.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...