Gå til innhold

Forskjellige behov...

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

tatt vekk..

Endret av Lurifaksen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke lett ut! Jeg føler med deg, eksen min maste også alltid om analsex selv om han visste at jeg ikke hadde noen god erfaring med det. Men han var ikke så idiot som kjæresten din! Til og med han visste at det var respektløst å holde på sånn som kjæresten din gjør, og det sier noe...

At du har prøvd analsex med noen andre er IKKE et holdbart argument for at du skal gjøre det med han.

Hadde jeg vært deg hadde jeg hatt en siste alvorlig samtale om dette, og hvis han ikke tar til vett så hadde jeg gjort det slutt. Å være singel er faktisk bedre enn å være i et forhold der kjæresten ikke respekterer grensene dine.

Lykke til

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Snes syndpå deg ! Anal sex er det værste som finnes synes da jeg...eller kansje det erpartneren min som gjør en dårlig jobb? Vi bor ikke sammen, men da vi er sammen noen ganger så vil han bare ha sex, sex, sex. Ikke at det er noe galt, men kos er jo bra det også? Og vær gang vi har sex så stikker han kuken inn bak uten lov eller forvarsel. Jeg har sagt nei, men han gjør det uansett. Jeg vurderer å slå opp med han...han vet jo ikke hva et nei betyr... :sukk:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...