spookelse Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Forrige torsdag farga jeg håret mitt brunt/kastanje, og nå angrer jeg noe helt sykt! Hadde lys blondt hår før og nå følger jeg liksom at jeg ikke er meg selv lengre. Noen som vet om noen måter jeg kan få tilbake det lyse håret mitt på? Hadde blitt sjeleglad hvis noen har noen gode råd Endret 25. mars 2010 av spookelse
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Forrige torsdag farga jeg håret mitt brunt/mahogny, og nå angrer jeg noe helt sykt! Hadde lys blondt hår før og nå følger jeg liksom at jeg ikke er meg selv lengre. Noen som vet om noen måter jeg kan få tilbake det lyse håret mitt på? Hadde blitt sjeleglad hvis noen har noen gode råd Wow, hva med å si hva du har brukt for å farge det? :gjeiper:
Lola89 Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg ville gått til frisøren.. Ikke begynn å tukle med avfarging og bleking hjemme!
spookelse Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Wow, hva med å si hva du har brukt for å farge det? :gjeiper: Brukte Natural and Easy fra Schwarzkopf med fargen 576 kastanje Endret 25. mars 2010 av spookelse
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Uff, du har gått på en smell her ja. La en frisør se på det.
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 Jeg gjorde akkurat den samme tabben selv for ikke så lenge siden bare at jeg farget håret nesten helt svart... Jeg dro til frisøren ( dette var i januar) og nå for ca 2 uker siden fikk jeg min tidligere farge tibake igjen. (Lys blond) Da hadde jeg vært til frisøren 4 ganger tilsammen. Jeg vil absolutt anbefale deg å dra til frisøren og få dette fikset. Det tar tid, men det er verdt det i lengden.
spookelse Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2010 Jeg gjorde akkurat den samme tabben selv for ikke så lenge siden bare at jeg farget håret nesten helt svart... Jeg dro til frisøren ( dette var i januar) og nå for ca 2 uker siden fikk jeg min tidligere farge tibake igjen. (Lys blond) Da hadde jeg vært til frisøren 4 ganger tilsammen. Jeg vil absolutt anbefale deg å dra til frisøren og få dette fikset. Det tar tid, men det er verdt det i lengden. Ja, virker som den beste løsningen. Hadde vært utrolig kjipt å prøvd å fiksa det selv og endt opp med gult eller oransje hår eller no.
kunst Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 da må du dra til en frisør og be om avfarging eller bleking. det er også mulig å gjøre dette hjemme, men det anbefales ikke, for det er lett å gjøre vondt verre.
Hawaii Skrevet 8. april 2010 #9 Skrevet 8. april 2010 Hvordan gikk det med fargen din tilsutt? Blitt blond igjen? Jeg er nemlig i samme situasjon som deg! Hadde helt lyst fint, bleket hår og farget det brunt hos frisør for noen uker siden.. Angrer Og har vært hos frisør for en uke siden og stripet det, men ble bare lys brun. Må vente noen uker og kure det før jeg striper igjen. Håper det blir blondt da! Noen som har tro på det?
Frua Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Brukte 4 ganger hos frisøren for å få det blondt når jeg gikk lei av brunfargen.
Gjest jenteløve87 Skrevet 8. april 2010 #11 Skrevet 8. april 2010 Forrige torsdag farga jeg håret mitt brunt/kastanje, og nå angrer jeg noe helt sykt! Hadde lys blondt hår før og nå følger jeg liksom at jeg ikke er meg selv lengre. Noen som vet om noen måter jeg kan få tilbake det lyse håret mitt på? Hadde blitt sjeleglad hvis noen har noen gode råd Uff, jeg kjenner meg veldig igjen! Jeg farget det dog hos frisør. Og er synd å måtte si det, men å komme seg til en frisør er nok den beste måten å få det tilbake igjen på også.. Det tok meg 4 ganger til frisøren og to måneder..., men nå er jeg strålende fornøyd:) Husk dog å spørre frisøren om hvilken vannstoffprosent hun bruker. De to første gangene var jeg hos H2-frisører, de brukte bare 3 % og 6%, men så skiftet jeg frisør, og der brukte de 9% og 6%. Det var stor forskjell! Håret ditt må imidlertidig være sterkt skal det tåle høy prosent. Lykke til!
spookelse Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #12 Skrevet 18. mai 2010 ENDELIG! Nå har håret mitt blitt blondt igjen! For en fattig student svir det skikkelig i lommeboka å gå til frisøren, derfor endte jeg opp med å få det tilbake til blondt igjen selv Først ble det bleika med Poly Blonde L1+ eller no sånn, så ble det farga med en askeblond farge for å få bort gulskjæret etter bleikinga. Håret ble såklart kura flere ganger mellom all fargingen, for å ikke ende opp med dødt hår. Så nå skal jeg vente et par måneder før jeg striper håret lysere igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå