Gjest mann26 Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg og dama har vært sammen i 4 år nå. De siste 4 månedene har jeg begynt å merke at følelsene mine for henne gradvis har forsvunnet og jeg ser egentlig mer på henne som min beste venninne. Hun er helt fantastisk på alle områder, men følelsene mine er der ikke. Hun er btw fortsatt like forelska i meg som da vi traff hverandre. Via jobben har jeg møtt ei ny jente som er dritpen. Vi har tatt et par pils etter jobb av og til og jeg merker at alt stemmer med henne. Er faktisk kjempeforelska. Vi har kysset et par ganger og sett film hos henne, men jeg har ikke vært utro! Jeg må gjøre det slutt med dama, men er også veldig redd for at hun fra jobben bare er en "fling". Da tråkker jeg virkelig i salaten hvis jeg gjør det slutt. Hva ville dere jenter her ha gjort i min situasjon?
x303 Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Via jobben har jeg møtt ei ny jente som er dritpen. Vi har tatt et par pils etter jobb av og til og jeg merker at alt stemmer med henne. Er faktisk kjempeforelska. Vi har kysset et par ganger og sett film hos henne, men jeg har ikke vært utro! Vel, dere har bare kysset ett par ganger, men du har ikke vært utro.... Så kyssing med andre er greit i ditt nåværende forhold? Jeg tenker du gjør deg selv og din nåværende kjæreste en kjempetjeneste om du gjør det slutt med henne. Lykke til med hun dritpene da! Endret 25. mars 2010 av x303
Hinata Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil si at du har vært utro når du har kysset en annen jente, men det kan jo være det bare er meg :klø:
x303 Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil si at du har vært utro når du har kysset en annen jente, men det kan jo være det bare er meg :klø: Det er ikke bare deg, det er også meg!
zuperduper Skrevet 25. mars 2010 #6 Skrevet 25. mars 2010 T.s.: etter mitt skjønn har du allerede vært utro. Du bør si fra til kjæresten din snarest, og ikke føre henne bak lyset lengre - uansett utfall med hun nye.
¤Pernille¤ Skrevet 25. mars 2010 #7 Skrevet 25. mars 2010 Samme her. Gjør den stakkars jenta di en tjeneste - enten dumper du den andre dama, og forteller alt, eller så gjør du det slutt. Hun må få lov til å selv ta stilling til hva hun føler for deg etter du har kysset noen andre... Kan jo henne hun tilgir deg, men det blir ikke pent hvis du fortsetter å gjøre dette bak ryggen hennes...
Gjest sjokkert gutt Skrevet 25. mars 2010 #8 Skrevet 25. mars 2010 hvis du ikke klarer å slå opp, men må være utro først...Da synes jeg du burde finne ut av det der selv. Når du ikke klarer å vente med å kysse henne til du har slått opp så bør det være mer enn en fling, ellers har du alvorlige problemer i topplokket. har du sagt til hun at du er i ett forhold? ville likt å høre reaksjonen hennes. tror nok ikke det blir noe forhold ut av det. Med mindre hun er usedvanlig naiv...
Havbris Skrevet 25. mars 2010 #9 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Spørsmålet mitt til deg TS er om det at kjærlighetsfølelsene for dama di har kjølnet, har en sammenheng med at du traff "hun nye pene" , eller om dette forekom i omvendt rekkefølge, eller om disse tingene ikke har noe med hverandre å gjøre? Uansett - det å ri 2 hester samtidig er sjelden veldig smart. Du er redd for at gresset på den andre siden ikke skal være grønnere allikevel, samtidig har du lyst til å se om det er det. Tja. Jeg tror det er smartest å ta en og en ting om gangen her. Først får du bruke tid på forholdet du har, finne ut hvor skoen trykker, om du savner spenning, forelskelsesrus etc etc. Hvis du savner det så kan du jo se på mulighetene for å skaffe det i det forholdet du allerede har. Så, hvis du allikevel ikke er fornøyd, så kan du jo se om gresset er grønnere et annet sted. Men da har du sannsynligvis lukket grinda til det forrige beitet, uansett om det skulle gro opp grønt gress og roser der etterhvert. Endret 25. mars 2010 av Havbris
Antlers Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Det er ikke bare deg, det er også meg! Meg også
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Skrevet 25. mars 2010 Jøss, her var det mange svar på kort tid. TS: Du må nesten bare bestemme deg for hva du vil også gå for det. Det virker egentlig som du allerede vet svaret. Alle som er i forhold opplever nok å få følelser for andre av og til, tror veldig få er stupforelsket i sin partner hele livet. Du må nesten bare velge hva du ønsker, og holde på det valget.
Ella_Grey Skrevet 25. mars 2010 #12 Skrevet 25. mars 2010 Jeg vil si at du har vært utro når du har kysset en annen jente, men det kan jo være det bare er meg :klø: Det er ikke bare deg, det er også meg! Og meg også! Hvis dama di bare blir en trøstepremie i tilfelle hun dritpene er en fling så syns jeg du skal slå opp.
Gjest sjenertgutt Skrevet 25. mars 2010 #13 Skrevet 25. mars 2010 Samme problemstilling som i denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=480549&st=0 . Bare her er det en mann som poster. Er mannen i denne tråden noe bedre/værre enn jenta i den andre tråden? Synes de er like patetiske begge to jeg.
Stillest vann Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Jeg må gjøre det slutt med dama, men er også veldig redd for at hun fra jobben bare er en "fling". Da tråkker jeg virkelig i salaten hvis jeg gjør det slutt. På hvilken måte er dette å tråkke i salaten hvis du uansett ikke lenger har noen følelser for henne du er sammen med?
Gjest yojo Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 Jeg må gjøre det slutt med dama, men er også veldig redd for at hun fra jobben bare er en "fling". Da tråkker jeg virkelig i salaten hvis jeg gjør det slutt. Hva ville dere jenter her ha gjort i min situasjon? Da tråkker jeg i salaten hvis det er bare en fling!? Du burde holde deg på det gresset du holder til, og heller vanne det litt mer!
Gjest LonelyAngel Skrevet 25. mars 2010 #16 Skrevet 25. mars 2010 Jeg og dama har vært sammen i 4 år nå. De siste 4 månedene har jeg begynt å merke at følelsene mine for henne gradvis har forsvunnet og jeg ser egentlig mer på henne som min beste venninne. Hun er helt fantastisk på alle områder, men følelsene mine er der ikke. Hun er btw fortsatt like forelska i meg som da vi traff hverandre. Via jobben har jeg møtt ei ny jente som er dritpen. Vi har tatt et par pils etter jobb av og til og jeg merker at alt stemmer med henne. Er faktisk kjempeforelska. Vi har kysset et par ganger og sett film hos henne, men jeg har ikke vært utro! Jeg må gjøre det slutt med dama, men er også veldig redd for at hun fra jobben bare er en "fling". Da tråkker jeg virkelig i salaten hvis jeg gjør det slutt. Hva ville dere jenter her ha gjort i min situasjon? Er du stokk dum? Er ikke kyssing og "date kveld" bak ryggen på dama utroskap???? Men ellers bør du bestemme deg raskt her. Enten får du slå opp med dama de å satse på hun nye eller så får du kutte ut hun nye. Men ikke forvent at dama vil ha deg tilbake dersom det bare ble en "fling".
Gjest lise Skrevet 25. mars 2010 #17 Skrevet 25. mars 2010 TS er en idiot. Synes du skal slå opp med begge jeg du fortjener ikke bedre. Likvel finner jeg det litt merkelig at TS her får gjennomgå så mye, når hun dama i den andre tråden som er prikk lik bare blir dullet med. Her i forumet virker det som om utroskap hos menn værre enn utroskap hos kvinner. Hvorfor?
angkortom Skrevet 25. mars 2010 #18 Skrevet 25. mars 2010 (endret) Hvis du blir tatt så nekt på alt, selv om bevisene mot deg er utvetydige. Endret 25. mars 2010 av angkortom
Anglofil Skrevet 25. mars 2010 #19 Skrevet 25. mars 2010 (endret) I mine øyne har du allerede vært utro, både følelsesmessig ved å være forelska i en annen dame enn kjæresten din, og fysisk ved å kysse en annen enn den du er sammen med. Men det er klart, man har ulike grenser, men jeg tviler på at kjæresten din setter pris på at du har kysset en annen og er forelska i en annen bak hennes rygg. Hva du bør gjøre? Er det ikke egentlig ganske innlysende? Slutt å holde henne for narr og vær ærlig med henne. Hun fortjener mye bedre. Mvh Yvonne Endret 25. mars 2010 av Yvonne
Gjest Mahareth Skrevet 25. mars 2010 #20 Skrevet 25. mars 2010 TS er en idiot. Synes du skal slå opp med begge jeg du fortjener ikke bedre. Likvel finner jeg det litt merkelig at TS her får gjennomgå så mye, når hun dama i den andre tråden som er prikk lik bare blir dullet med. Her i forumet virker det som om utroskap hos menn værre enn utroskap hos kvinner. Hvorfor? Nå har jeg bare skumma kjapt gjennom den andre tråden, men det som slo meg som den store forskjellen er kanskje at dama i den andre tråden har pause fra kjæresten og er klar over hva hun gjør feil. TS her er en idiot som du sier, og jeg mistenker at han ville foretrukket å slippe å gjøre noe som helst med situasjonen. Og TS, jeg mener også at du allerede har vært utro. Dama di fortjener bedre enn det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå