Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Hei

Vi har vært kjærester noen mnd nå, begge er i 30 åra, og har barn på hver vår kant. I mitt tidligere ekteskap var jeg vant til en mann som gikk rundt og var mutt og sur dersom noe plaget han, og dersom jeg spurte, ble jeg bare avvist. Han sa aldri ifra, og snakket sjelden om følelser.

Nå har jeg virkelig fått lære at det finnes menn som kan prate om vanskelige ting :-)

I går snakket vi lenge om ting som betydde noe, alvorlige ting, hyggelige ting, vonde ting, gode ting etc. Han er virkelig kommunikativ, veldig god til å forklare meg ting, og ikke redd for å sette ord på følelser. Det er så deilig!

Av oss oss er det heller jeg som blir litt sjenert når vi snakker om slikt, og selv om jeg anser meg som rimelig god til å kommunisere, slår han meg på dette området. Det er så deilig å få høre om det som rører seg i han, og at han har sånn tillitt til meg. Jeg er veldig stolt av han .....

Neste gang jeg ser han (vi bor ikke sammen) skal jeg jammen fortelle han at jeg setter SÅNN pris på dette, og at han er verdens beste!

Måtte bare ut med det. Ha en strålende påske!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta godt vare på kjæresten din; du er veldig, veldig heldig! :)

Gjest Mannemann
Skrevet

Hehe...

Han bare parafraserer deg vennen min...

Og når han ikke gjør det så drar han bare fram emner som han vet damer interesserer seg for.

Jeg gjør det stadig vekk når kjerringa er sur, eller når jeg vil ha meg litt action med en medstudine eller dame etter en fuktig kveld på byen.

Kvinnfolk hehe... :)

Gjest Trude
Skrevet

Hehe...

Han bare parafraserer deg vennen min...

Og når han ikke gjør det så drar han bare fram emner som han vet damer interesserer seg for.

Jeg gjør det stadig vekk når kjerringa er sur, eller når jeg vil ha meg litt action med en medstudine eller dame etter en fuktig kveld på byen.

Kvinnfolk hehe... :)

Gjest Trude
Skrevet

Eller at han faktisk er en bra mann og at du som er en dritt tror alle er som deg.

Ta vare på han og ja, jeg syns du skal si at det setter du masse masse pris på.

Så utrolig koselig å lese hyggelig ting på denne siden også :klemmer:

Gjest Mannemann
Skrevet

Eller at han faktisk er en bra mann og at du som er en dritt tror alle er som deg.

Ta vare på han og ja, jeg syns du skal si at det setter du masse masse pris på.

Så utrolig koselig å lese hyggelig ting på denne siden også :klemmer:

Det gjør litt vondt å få smellt sannheten i trynet? Jeg skjønner deg veldig godt.. Er ikke enkelt?

Verden er ikke rosa, vennen.

Skrevet

hadde det bare vore fleire typer som din kjæreste og mindre av slike som mannemann :)

Gjest Anjelika
Skrevet

Det gjør litt vondt å få smellt sannheten i trynet? Jeg skjønner deg veldig godt.. Er ikke enkelt?

Å tro at det finnes noen menn(esker) som har evnen å prate om de dypere tingene i livet er vel ikke akkurat å male verden rosa.

Vi vet at det finnes slike som deg også, men selv om du er platt, enkel og mangler dybde så betyr det ikke at alle andre er det. Og slike som deg er forøvrig veldig lett gjennomskuelige for oss som er litt over middels intelligente (men det er kanskje ikke den typen du går etter?).

Jeg har også en sånn mann TS, det er virkelig verdt mye! Man knytter veldig dype bånd, får sterk tillit og kommer nærmere den romantiske fantasien å være hverandres sjelevenner. Veldig klisjé ting å skrive, men det er sånn det føles.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Finnes det damer som setter pris på slike egenskaper hos menn? :klø:

Skrevet

Det gjør det.:Hehe:

Gjest Jente27
Skrevet

Har en sånn jeg også. :)

Ikke at vi hele tiden sitter og snakker med store ord, paranteser og nylagde lysfontene-ord i pretensiøs dybde.

Men kan snakke om alt, fra overfladisk prat, tullete tøveprat, fysikkteorier, matematiske problemer og politikk. Kan snakke følelser sammen begge veier og er flinke til å lytte til hverandre. Det er ganske herlig.

Hvem trenger psykolog eller skyhøye telefonregninger til bestevenninnen når man har det sånn hjemme? :hjerte:

Det er disse kvalitetene som jeg sikkert hadde savnet med ved et evt. brudd. At sexen er vanvittig bra og at han lukter herlig og gir supre massasjer og er en djevel på å velge ut smykker som er lekre - bare bonus. Sånt kan det finnes mer av. Men en skikkelig oppegående samtalepartner - litt færre av på dusinet.

Så ta vare på'n, TS. Og ignorer mannemann. Han bare motbeviser at det bare er oss kjerringer som er ute etter "krig" og sladder og verbal kjeftsmelling, ved å prøve å snu en "kosetråd" inn på sinne. :)

Gjest brutal_mann
Skrevet

Det gjør det.:Hehe:

Men hvor?!?!? :sukk:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hersketeknikk! Godt forsøk, men du er herved avkledd. Hun er ikke din venn. Du har antakeligvis aldri møtt henne, og om du gjorde det, ville hun neppe giddet å se to ganger på deg. Sorry!

Gjest Anjelika
Skrevet

Overalt ?! :)

Om du bare har møtt kvinner med null interesse for alt som rører seg inne i hodet ditt så kan det forklare hvorfor du har gått på et par smeller.

Skrevet

Hadde en gang en kjæreste over flere år som var slik. Ordet var i hans makt, og det var ikke bare for å forføre meg en lørdagskveld. Han greidde som regel å finne vakre og beskrivende ord på mine opplevelser og følelser også. Og han var en ekstremt god lytter.

I ettertid sammenligner jeg alle jeg møter med hans måte å ordlegge seg på og dessverre så faller de fleste gjennom. Så alle medaljer har sin bakside.

Skrevet

Så bra! Han må du ta vare på!

Eksen min var også sånn. Veldig flink til å fortelle meg hvordan han følte for meg og gi meg komplimenter. Da følte jeg meg aldri utrygg.

Skrevet

Typisk guttungefrase. Og Uhorvelig festlig at guttunger alltid beskriver seg selv som mannemann :ler:

Finnes det damer som setter pris på slike egenskaper hos menn? :klø:

Ja! :)

Her :lol:

TS: Takk for at du deler :) Godt å høre at de finnes der ute :) God påske!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...