Gå til innhold

Dress til kvinne

Catlover

Anbefalte innlegg

Jeg har kjempelyst på en stilig dress til 17. mai. Vil at den skal være herredress-snitt på den, ikke kjempetrange bukser eller noe annet veldig feminint. Har noen forslag til hvor jeg kan få tak i en sånn en? Kan godt bruke litt penger på det, regner med å ha den i mange år.

Takk for svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sand kanskje - eller Gant. Jeg syns Mexx har en del fine basic dresser, men vet ikke om det er slike du er på jakt etter, de er gjerne litt innsvinget.

For at det skal være ekte herredress, leter du etter rette bukser, gjerne med legg nederst, og jeg syns pinstripe er kult, og gjerne dress som også har vest.

Det kan være skikkelig tøft. Men det krever at du er veldig feminin selv da, ellers blir det bare snålt.

Jeg har brukt masse dress oppigjennom, jeg er veldig høy og syns det er kult. Er litt ute av den fasen nå, prøver meg på kjoler i stedet, men er nok tilbake snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Kappahl har kjempefine dressjakker nå iallefall! De er kanskje litt korte i lengden, men har slike fine "frynser" på skuldrene. Føler frynser ble litt feil ord her :ler: Det skader ikke å ta en titt i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar!

Gjør ikke noe om jakka er litt innsvingt, jeg har jo damekropp så da blir det penest med en dress som passer kroppen. Og det er sånn smal herredress jeg er ute etter. Har langt, rødt flagrende hår, er det feminint nok? Hehe.

Nå skal jeg fly rundt i byen og leite :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...