Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Jeg føler ikke at jeg kan slappe helt av og være meg selv i nærheten av samboeren min. Ble først opperksom på dette da samboeren kom med en kommentar etter at vi hadde funnet på noe med noen venner. Hun lurte på hvorfor jeg ikke var så avslappet og tøysete rundt henne. Kan hende det ble forsterket av kommentaren hennes, for nå føler jeg det sånn at ikke klarer å slappe av i det hele tatt. Sier knapt noe når vi er sammen, prøver ikke å finne på noe lengre. Blir jævlig sliten av hele greia. Har lagt merke til at hun også er annerledes når hun er i kontakt med andre. Stemningen blir ganske nedtrykket når vi er sammen. Er jo ikke sånn det skal være. Hjelp!
Gjest yojo Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Ta det opp med henne og snakk ordentlig sammen. Kanskje det er noe dere kan gjøre annerledes, slik at ting blir bedre. Tror nok det er det lureste å gjøre
Jade Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Da må du prøve å finne ut hva som gjør at du er anspent rundt henne. Dette er vel en adferd som DU må endre. Hun kan vel ikke gjøre så mye med det (med mindre hun driver og kjefter på deg, el.l.).
I Grosny Skrevet 26. mars 2010 #4 Skrevet 26. mars 2010 Jeg føler ikke at jeg kan slappe helt av og være meg selv i nærheten av samboeren min. Ble først opperksom på dette da samboeren kom med en kommentar etter at vi hadde funnet på noe med noen venner. Hun lurte på hvorfor jeg ikke var så avslappet og tøysete rundt henne. Kan hende det ble forsterket av kommentaren hennes, for nå føler jeg det sånn at ikke klarer å slappe av i det hele tatt. Sier knapt noe når vi er sammen, prøver ikke å finne på noe lengre. Blir jævlig sliten av hele greia. Har lagt merke til at hun også er annerledes når hun er i kontakt med andre. Stemningen blir ganske nedtrykket når vi er sammen. Er jo ikke sånn det skal være. Hjelp! Jeg tror du rett og slett må gi litt faen, og behandle henne som hvilken som helst venn du tuller med. Glem å prestere. Hun elsker deg mer når du lever ut din humoristiske og tullete greie.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Forhold er serious business for de som vet å verdsette partneren sin. Hvem vil miste det beste som har hendt de i livet. Dette med å være stresset rundt partneren er vel bare et sunnhetstegn?
Gjest Oi Skrevet 26. mars 2010 #6 Skrevet 26. mars 2010 Oi, TS. Dette er skremmende lik min situasjon, bare at jeg er jente og jeg føler jeg ikke kan være meg selv i hans nærvær. Men med andre gutter er jeg meg selv, tuller og har det kjempegøy. Med kjæresten tuller jeg også, men ikke på samme måte, for det blir ikke like godt tatt imot og jeg kjeder meg kanskje litt. Bare vit at vi er flere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå