Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg driver å drømmer om at jeg selv er utro. Det har skjedd flere ganger nå. Enten drømmer jeg at jeg er utro, eller at jeg nesten er det, eller at jeg har lyst å være det. I mitt virkelige liv har jeg verdens beste mann, og vi venter barn sammen så jeg skjønner ikke hvorfor dette svirrer rundt i underbevistheten min. Noen som er gode på drømmetydning? De jeg er utro med er ofte tidligere kollegaer som jeg aldri har vært interessert i, men alltid hatt en god tone med. Jeg er en jente som alltid har hatt masse guttevenner, og trivdes veldig godt med det. Problemet er jo at så fort en får mann så forsvant store deler av disse. Jeg har i hvertfall mistet den vanlige kontakten, det er jo normalt, men mulig jeg savner det mer enn jeg tror?

Kan det være at jeg mangler mannlig kontakt annet enn min mann? Jeg skjønner det ikke. jeg ville aldri funnet på å være utro, men disse drømmene er så tydelige og klare at jeg føler meg helt rar hele dagen etterpå. Kan ikke så godt prate med min mann om dette. Det er ikke noe heftige drømmer heller, det er bare litt av spenningen og dragningen til en annen.

noen som har noen gode forklaringer?

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her. Se på den andre heller. Det hengte seg opp så det ble postet to ganger.

Gjest Gjest
Skrevet

Først og fremst: at du drømmer at du er utro trenger ikke å ha noe med selve forholdet å gjøre.

Hvis du drømmer at du har begått utroskap kan det være et tegn på seksuelle lyster, eller det kan være tegn på at du lurer deg selv fra ditt ubevisste. Eller det kan bety at du er i ferd med å gjøre noe som du egentlig ikke har godt av, noe som ikke er til det beste for deg. Det kan også handle om at du ønsker å gjøre noe som er ulovlig. Det trenger altså ikke å ha noe med den åpenbare utroskapen i drømmen, dette er bare underbevisthetens måte å virkelighetsgjøre det på.

Skrevet

Drømmetydning. Jeg tror det er fort gjort å drømme sine bekymringer, eller at tanker lever videre inn i drømmeland. Hvis du tenker at det er noe du ikke skal, så er det fort gjort å drømme det.

Ei dame jeg datet engang drømte at jeg leide ei anna dame, og jeg tror at den andre lignet på hun som hadde stukket av med typen hennes. Hun hadde worstcase-drømmer.

Jeg tror rett og slett du drømmer ting du absolutt ikke skal eller vil gjøre.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når man er gravid drømmer man mye tull. Betyr ingenting :)

• 2 år senere...
Skrevet

Jeg er mann og har lignende drømmer. Jeg har akkurat giftet meg, og kunne aldri tenke på å såre min nydlelige kone, men jeg forstår, jeg sover dårlig med disse drømme. det er som om de prøver å ødelegge det vakre som meg og min kone har klart å bygge opp. Jeg tenkte heller at jeg skal fortelle min kone om disse marerittene, for det er det det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...