Gå til innhold

Bryllupskaken...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen fortelle meg hvor mye en "vanlig" marsipan bryllupskake koster? Og hvor mye koster Pascal kaken?

Synes Pascal kaken høres spennende ut, og har lyst til å ha det så lenge det er ok for mannen:)

Hvor kan man bestille Pascal kaken? Kan man få tak i denne "overalt"??

God helg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ingen kake som heter Pascal kaken!Pascal er ett konditori som spesialiserer seg på kaker.

Skrevet

Ja ok - men finnes dette konditoriet i hele landet eller kun i Oslo?

Gjest Anonymous
Skrevet

KUN mulig å bestille den i Oslo da? ikke andre kanter i landet?

Skrevet

Det vet jeg ikke. Du får nesten ringe og spørre dem. Litt om Pascal finner du her , nr finner du på Gule sider.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Du får nesten ringe og spørre dem. Litt om Pascal finner du her , nr finner du på Gule sider.

Skrevet
Her er bilde av en bryllupskake fra Pascal. I mine øyne lager han sinnsykt gode kaker!
Skrevet

Fy for en fin sjokoladekake! :sikler:

Skrevet

Hei

"pascal-kaken" er vanskelig å frakte da den i stor grad er laget av mousse, og derfor vil smelte hvis den blir for varm.

Man bør derfor ikke satse på for lange bilturer, og eventuelt ha noen som kan holde den støtt underveis.

Tingeling

Skrevet

Smelting av kaker løses av proffesjonelle fraktere: bil med kjøleanlegg (ikke aircondition, men kjøleanlegg altså).

Skrevet

Pascal kjører ikke ut kaker, du må ordne transport selv.

Skrevet

Pascal kjører ikke ut kaker, du må ordne transport selv.

Skrevet

Nei, pascal holder ikke kun til i Oslo. Vet om en i Bergen og, men vet ikke om flere steder. Håper i hvertfall dette er samme Pascal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...