Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 Jeg har hatt en kroppstemperatur på mellom 36 og 36,5 grader over lengre tid (uker/måneder), og jeg føler meg konstant varm. Hos legen fant de ikke noe galt med meg. Hva kan dette skyldes?
elinia Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 Kroppstemperaturen din er det ikke noe galt med; 36 grader er helt normalt. Det at du føler deg konstant varm trenger ikke å ha sammenheng med temperaturen. Svetter du eller er du bare varm? Hjelper det å ta på seg veldig lite klær? Er du like varm hele dagen? Varm på hele kroppen?
elinia Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Kroppstemperaturen din er det ikke noe galt med; 36 grader er helt normalt. Det at du føler deg konstant varm trenger ikke å ha sammenheng med temperaturen. Svetter du eller er du bare varm? Hjelper det å ta på seg veldig lite klær? Er du like varm hele dagen? Varm på hele kroppen?
Gjest Anonymous Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 Jeg svetter bare jeg rører på meg. Og jeg er for ung til overgangsalder. Dette er skikkelig plagsomt. :cry:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå