Gå til innhold

Har fått logget MSN på automatisk!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk ved en feil logget MSN på automatisk, - et hurtig klikk var alt som skulle til. Noen som vet hvordan jeg kan få endret dette? Det er jo en delt computer... :cry:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Options -> General -> Sign in -> kryss av slik du vil ha det:)

Skrevet
Options -> General -> Sign in -> kryss av slik du vil ha det:)

Jeg har prøvet, og det er ikke noe kryss i "autom. sign in when connected to the internet", og allikevel kan man starte Messenger uten passord.

Ikke rart jeg river meg i håret!!! :evil:

Skrevet

En ting som iallefall funker, sikkert litt jalla men...

Når du er innlogga trykk på File -> Sign Out.

Så trykk på To sign in with a different accout, click here. så kan du bare skrive inn et feil passord i passord feltet og neste gang vil den ikke logge rett inn da.

Skjønnte?

Skrevet

Jeg mener at det er mulig å slette cookies og midlertidige internettfiler og at du dermed fjerner denne faste på loggingen.

Skrevet
En ting som iallefall funker, sikkert litt jalla men...

Når du er innlogga trykk på File -> Sign Out.  

Så trykk på To sign in with a different accout, click here. så kan du bare skrive inn et feil passord i passord feltet og neste gang vil den ikke logge rett inn da.

Skjønnte?

Forsøkte det med feil passord, men det gikk ikke. Men da jeg prøvde feil email adresse, skjedde det imidlertid noe... Nå står det en annen adresse der, og ingen kan "klikke" seg rett inn. I alle fall. Men noe merkelig ble det...

Lea, jeg vet ikke helt hvordan man fjerner cookies og midlertidige internett filer...? Har prøvet et fortvilet forsøk på å kjøre "system mecanic", men det var et forsøk ut i den blå luft... :oops:

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden dere er flere som bruker samme pc, kan dere jo ordne hver deres brukerområde. At du logger inn på ditt område, samboeren på sitt osv.¨

Jeg syns ihvertfall at det er veldig kjekt.

Da slipper du det styret med MSN også :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...