Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Har egentlig ikke gått opp for meg før nå. Har vært medlem i en "klubb" med 5-6 venninner i mange år. Jeg var den første som ble alene(med barn), og kunne som regel ikke få til å komme på møtene da de som regel skulle foregå på en ukedag. Greit nok. Etterhvert (noen år) ønsket man å legge de til helger og tlf/mailer frem og tilbake for å finne egnet dato. Jeg hadde jo mine barnefri helger og svarte at jeg kunne da. Som regel ble det da motsatt helg, uten at jeg gadd å protestere mot det. Etterhvert som barna mine ble større ble det jo lettere å gjøre ting i helgene selv om jeg hadde dem, og da gikk jeg innimellom likevel. Nå har jeg fått meg kjæreste som jeg av diverse grunner kun får sett lørdag/søndag og prioriterer stort sett ham da. Derfor har jeg informert at jeg kan som regel alle fredager og ellers andre ukedager. Nå skal plutselig alle møtene foregå på lørdager. Tilfeldig? Aner ikke. Nesten så det er komisk. Måtte bare få det ut
Gjest Gjest Skrevet 26. mars 2010 #2 Skrevet 26. mars 2010 Litt merkelig ja. I vår klubb strekker vi oss veldig langt for at alle skal få være med. Om noen ikke kan, så skifter vi til en annen dag. Er det noen som ikke kan da også, så skifter vi gjerne enda en gang. Om det skjer hele tiden, så hender det at vi av og til skjærer igjennom, og at de som kan kommer, men det er sjelden at det går så langt. Derimot har vi noen som aldri dukker opp, selv om vi vet de fint kan klare å få det til. Det er jo ofte snakk om prioriteringer, og siden vi ikke har klubb så veldig ofte, mener vi jo at litt må man kunne ofre en gang iblant. Vedkommende personer har også veldig rare (nesten latterlige) unnskydninger innimellom. Etter flere sånne, så har vi sluttet å ta så veldig hensyn til desse. Det passer liksom aldri for dem uansett. Kan du være en sånn, tror du? Isåfall kan jeg skjønne at de etterhvert kjører sitt eget løp. Men om du føler du har strukket deg langt, og kommet de fleste gangene (med mindre det er komplett umulig), så synes jeg dette er urimelig gjort av dem. Du burde kanskje snakke med dem om dette, men da er det vel alltid en fare for at det blir litt anstrengt stemning etterpå, kommer an på hvor godt du egentlig kjenner dem og hvor gode venninner dere er. Kanskje du heller skulle ofret alt for å stille de neste gangene, så om de har en baktanke med dette, så blir de ihvertfall overrasket Og kanskje skifter de dag også) Det er vel tross alt ikke så ofte? Tror jeg hadde gått for den!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå