Dine Skrevet 25. mars 2010 #1 Skrevet 25. mars 2010 Heisann!! Jeg har lyst å kjøpe Playstation 3 til mannen min i bursdagsgave, noe han har ønsket seg i lang tid. Jeg har forsøkt å lete etter priser på nettet hos de ulike varehusene (Elkjøp, Expert), men finner stort sett bare spill til PS3, ikke selve spilleren.. Er det noen som kan hjelpe meg med å finne priser hos de ulike stedene?
vanilje* Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Du må gå innpå spillkonsoller på de forskjellige nettsidene (elkjøp, expert osv.) da finner du selve spilleren
Dine Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. mars 2010 Tusen takk Vanilje Tror det er litt for tidlig for meg enda, hehe. Tenkte på selve trykkekonsollen jeg vettu.... Tusen takk
redchilli Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 PS3 ligger på rundt 2500-3000 hos de fleste leverandører!
Amys Skrevet 25. mars 2010 #5 Skrevet 25. mars 2010 Bruk prisguiden til hardware.no (her) Av erfaring er rene nettbutikker stort sett billigere enn expert, elkjøp og liknende. Billigste pris nå for tiden ser ut til å være ca 2500, avhengig av hva slags harddisk du skal ha på den og om du skal ha slim eller vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå