Gå til innhold

Alt for Norge

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det var litt typisk. Av alle de norskamerikanerne som er i USA så klarer man altså å få tak i en del av de særeste og rareste folka.

Jeg har aldri hørt noen har sagt "makkpakkjakk" før. Hvis man har interesse av å lære seg et språk så prøver man i det minste.

Det er et sånt program jeg ikke vil følge særlig med på tror jeg.

Nå virket ikke frk. makkpakkjakk som den skarpeste kniven i skuffen heller. Enkelte har store problemer med å lære seg språk, slik er det bare.

Synes forsåvidt ingen av de var spesielt rar jeg. Og ha med mennekser uten (fargerik) personlighet blir jo temmelig tamt.

Skrevet

Norsk er vel ikke det letteste språket, amerikansk og norsk er vel også veldig forskjellig.

Så jeg syns folka var veldig flinke når det gjaldt å snakke norsk!

Skikkelig morsomt program :)

Gjest Violently Happy
Skrevet (endret)

Norsk er vel ikke det letteste språket, amerikansk og norsk er vel også veldig forskjellig.

Så jeg syns folka var veldig flinke når det gjaldt å snakke norsk!

Det var jo noen som utmerket seg av dem når det gjaldt å prøve seg på norsk. :)

Forøvrig er norsk et av de lettere språkene å lære seg.

Linker:

Norwegian, Swedish and Danish are also very easy for English speakers to learn.

European Languages

Why Norwegian is the easiest language for English speakers to learn

Norwegian language

Endret av Violently Happy
Skrevet

Jeg synes det var litt typisk. Av alle de norskamerikanerne som er i USA så klarer man altså å få tak i en del av de særeste og rareste folka.

Det er sånn det funker når man skal finne personligheter til et TV-program. Det er underholdning.

Skrevet

Herlig serie!

Min absolutte favoritt denne våren.

Åpne, utadvendte, sporty deltakere - jeg hadde vært stolt av å være i slekt med hvem som helst av dem :)

Skrevet

Jeg lo så sykt når de skulle prate norsk:p hahah. matpakke - makkpakkjakk faktisk!! Dette skal jeg se mer på!:)

Også jeg skrattlo da Petter Skjerven dukket opp og skulle lære dem norsk, og matpakkedelen var ustyrtelig morsom. Syntes dessverre det bikket litt over til det vulgære da de skulle være russ forrige uke. Litt ujevn serie, men jeg kommer helt klart til å fortsette å følge med. Liker Henriette Brusgaard, jeg! Synes hun er en likandes og flink programleder.

Skrevet

Elsker denne serien jeg også :)

Synes deltakerne er utrolig sporty, og da de faktisk spiste smalahove i går, ble jeg både kvalm og imponert :fnise:

Er selv vestlending og har nektet å smake på det i hver eneste gang jeg har blitt tilbudt det, men nå må jeg kanskje krype til korset ved neste anledning... :ler:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som synes at programlederen snakker dårlig engelsk? Det er jo direkte flaut!

Gjest Badabing
Skrevet

Kjempeartig! Jeg hater vanligvis realityserier, men jeg koser meg når jeg ser denne serien. Fin gjeng! :)

Skrevet

Er det bare jeg som synes at programlederen snakker dårlig engelsk? Det er jo direkte flaut!

Nei, jeg er helt enig med deg. Hun har ett utrolig dårlig tonefall.

Men serien er flott. Selv om det kanskje er å sette dem på litt voldsomme prøvelser som smalahove. Finnes mange nordmenn som ikke har smakt det, og som aldri ville prøve det.

Skrevet

Synes ikke hun snakker noe dårligere engelsk enn nordmenn flest! Det som slår meg med programlederen er at hun er prikk lik Mette Marit.

Skrevet

Dette er høydepunktet i uken! Jeg skrattler når jeg ser de amerikanerne som skal være "norske". Er en veldig morsom gjeng de har funnet..

Blir litt bekymret over Kari... Hun virker litt småsprø!

Skrevet

Blir litt bekymret over Kari... Hun virker litt småsprø!

Ja, hun virker litt gal.

Skrevet

Ja, hun virker litt gal.

Ikke gal. Bare litt mere norsk..

Skrevet

Åh, Alt for Norge er en helt utrolig bra serie! Kari virker fullstendig gal, om hun ryker ut tror jeg det blir ragnarok! Og jeg er bittelitt forelska i Matthew.. Da Maia spiste det øyeeplet, så safta rant ut av munnen på'a, og Matthew gestikulerte at hun burde kanskje tørke seg om munnen, for så gi henne thumbs up.. Jeg lo høøøyt, og syns han var SÅ kjekk :D

Skrevet

Jeg lo så jeg brølte da Kari skulle fremføre ku-ropet sitt!

"Ostekar komme hjem til cola" WTF? :skratte:

Skrevet

Hahaha. Jaaa! Ostekaaaret komme hjem med coooola!! Ko-ko-ko-kooomme hjem med! Ku-ku-kuuuuuaaaa!!

Skrevet

Ikke gal. Bare litt mere norsk..

Hun er sånn morsomgal.

Ostekar komme hjem med cola!

• 2 uker senere...
Gjest Squill
Skrevet

Og jeg er bittelitt forelska i Matthew..

Da er vi to! Han er så kjekk og sjarmerende, og det ble ikke verre da han dro fram gitaren :rødme:

Jeg må si at jeg blir ordentlig lei meg hver gang noen må reise hjem... De er så fantastiske mennesker alle sammen at jeg ikke vil at noen skal dra! Et herlig program.

Gjest Bianca26
Skrevet

Da er vi to! Han er så kjekk og sjarmerende, og det ble ikke verre da han dro fram gitaren :rødme:

Jeg må si at jeg blir ordentlig lei meg hver gang noen må reise hjem... De er så fantastiske mennesker alle sammen at jeg ikke vil at noen skal dra! Et herlig program.

Ååå Matthew er gorgeous. Bra han var på vinnerlaget.

Håper Kari ryker ut. Liker ikke henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...