Twinkle* Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Begynner 8.april. En gjeng med amerikanere som konkurerer om å få møte sin norske familie. Og må igjennom ting som å f.eks å spise smalahåve og oppleve hvordan det er å være russ. Kan bli spennende Noen andre som skal se?
Gjest _Leela_ Skrevet 25. mars 2010 #2 Skrevet 25. mars 2010 Skal definitivt ta en titt, er jo potensiale for at det skal bli bra. Har en del familie som er utvandret for mange mange år siden og det er alltid gøy når etterkommere av de kommer på besøk.
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. april 2010 #5 Skrevet 8. april 2010 Ja, dette var noe nytt, som virket bra
Boblee Skrevet 8. april 2010 #7 Skrevet 8. april 2010 Jeg lo så sykt når de skulle prate norsk:p hahah. matpakke - makkpakkjakk faktisk!! Dette skal jeg se mer på!
Gjest Bianca26 Skrevet 8. april 2010 #8 Skrevet 8. april 2010 Var kjempekjekt å se. Dette skal jeg følge med på framover:)
hjertesukka Skrevet 8. april 2010 #10 Skrevet 8. april 2010 Dette var kjempegøy. Spesielt slike språklige misforståelser som at de trodde at duk betydde duck/and. Og at kakemenn ligner på snømenn/snowmen har jeg ikke tenkt på før. Alle variantene av matpakke lo jeg meg skakk av. Synd at de som blir utstemt ikke får treffe familiene sine, men gjør de virkelig ikke det? Gleder meg til neste episode.
Kråkesaks Skrevet 8. april 2010 #12 Skrevet 8. april 2010 Jeg håper alle får treffe familiene sine. Fantastisk at de trodde en duk var en and.
Rotehøna_21 Skrevet 8. april 2010 #14 Skrevet 8. april 2010 Kjempe artig program...! Dette skal jeg følge med på framover. De var jo så søte da de skulle prøve seg på norsken. Syns de var flinke da!
Lunatum Skrevet 8. april 2010 #15 Skrevet 8. april 2010 (endret) Hun med staven som synger "kjerringa med staven høgt oppi Hakkadalen" tar jo helt av! Dette må jeg følge med på fremover :D Ser de skal ta del i russefeiringa i neste episode, kan bli interessant Endret 8. april 2010 av Lunatum
Lunatum Skrevet 8. april 2010 #17 Skrevet 8. april 2010 Noen som vet når reprisen går? 17.55 på søndag ser det ut til
Mohini Skrevet 9. april 2010 #18 Skrevet 9. april 2010 Jeg har aldri ledd så mye som jeg gjorde da de skulle prate norsk, særlig han homofile som skulle si "bare hvis jeg får den tilbake", eller hva det var. Sminken min rant ut over hele ansiktet og jeg så ut som en vaskebjørn, samboer ble ganske bekymra da jeg nesten ikke fikk puste. Men det var et herlig program, gleder meg masse til å følge med videre!
Gjest Violently Happy Skrevet 9. april 2010 #19 Skrevet 9. april 2010 Jeg synes det var litt typisk. Av alle de norskamerikanerne som er i USA så klarer man altså å få tak i en del av de særeste og rareste folka. Jeg har aldri hørt noen har sagt "makkpakkjakk" før. Hvis man har interesse av å lære seg et språk så prøver man i det minste. Det er et sånt program jeg ikke vil følge særlig med på tror jeg.
Kløftfrid Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 Søtt program! Berre synd at nokon må stemmast ut Håpar dei får møte folka sine likevel, klart dei må det! Dei er jo i Noreg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå