Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har hatt 5 PP nå, og hvis vi skulle bli gravide på denne gang vil termin bli i romjula. Så dermed lurer jeg på om vi ikke skulle prøve. Ser for meg at det er kjedelig å ha bursdag i jula (for ikke å snakke om hvor kjedelig det er å være forhindret fra å reise hjem til feiringen)...

Noen andre som tenker på dette? Jeg tipper jeg lar det stå til, for jeg liker ikke å la en sjanse gå fra meg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville definitivt ikke latt en eneste sjanse gå fra meg, men meg om det.. :fnise: Så utålmodig som jeg var hadde det ikke vært noe spørsmål en gang..

Uansett kan jeg skrive under på at det ikke er noe kjipt eller stress å ha bursdag i jula, og selv om du kanskje går glipp av en del av julefeiringen i år, så er det garantert verdt det! :rødme:

Skrevet

Har også hørt at det er veldig hyggelig på føden i juletiden, for det er vel en del som planlegger det slik at det ikke blir fødsel i jule/nyttårstiden, og derfor er det roligere på føden og det må jo være veldig greit for den fødende. Ha jordmoren "for seg selv" :)

Skrevet

Jeg hadde ikke ventet, men kanskje jeg hadde gjort det om jeg ikke visste at vi kom til å slite med å bli gravide. Men det tviler jeg på.

Gjest luremegpå
Skrevet

Hvis man virkelig vil ha barn og kan få barn, så burde man ikke være så EGO at man velger at man ikke vil ha barn den og den mnd.

JISSES, ta deg sammen TS!

Gjest luremegpå
Skrevet

Se på alle innleggene i prøvere, der det er de som ikke kan få barn osv. Så sitter det folk å si er de ikke vil prøve, fordi det er i jul/romjulen. Unger vil få det like bare uansett, så lenge foreldre legger til rette for det.

Skrevet

Jeg er en av dem som sliter med å få barn, men synes likevel ikke folk kan tenke for mye på "sånne som meg" når de skal prøve. De aller fleste blir gravide ganske enkelt, og jeg skjønner faktisk at man kanskje ikke har lyst å ha termin i jula. Det hjelper ikke meg eller andre langtidsprøvere/ufrivillig barnløse på noe som helst vis om folk får barn i jula eller ikke.

Gjest Alabama
Skrevet

Jeg skal definitivt prøve denne måneden også, vil ikke la sjansen gå fra meg. Ikke at jeg har hast, men det spiller jo ingen rolle når babyen kommer, så lenge den er frisk! :) Hvis jeg treffer denne pp får jeg termin 3. januar da, men er jo midt oppi jula det også. Og de færreste blir født på termin. Det vil si at vi begge kan få årets nyttårsbarn! :ler:

Skrevet

Hvis man virkelig vil ha barn og kan få barn, så burde man ikke være så EGO at man velger at man ikke vil ha barn den og den mnd.

JISSES, ta deg sammen TS!

Jeg forstår at du reagerer på innlegget mitt. Det var ikke meningen å støte noen.

Man vet jo aldri om man kan få barn. Jeg har et barn fra før, og håper vi kan få et til. Men jeg kjenner flere som bare klarte å få ett...

Jeg opplever det som egoistisk å ville ha barn. Men å tenke på hvordan det vil være for et barn å ha bursdag i julen, klarer jeg ikke å se at er egoistisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...