Gjest Nabojenta Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Drikkevarer og lokal alkoholholdig drikke er inkludert og serveres fra kl.10:00 til kl. 23:00. Importerte drikkevarer er ikke inkluder Hva menes med importerte drikkevarer?
ejoty Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Drikkevarer og lokal alkoholholdig drikke er inkludert og serveres fra kl.10:00 til kl. 23:00. Importerte drikkevarer er ikke inkluder Hva menes med importerte drikkevarer? Drikke fra andre land enn det landet du oppholder deg i. F.eks. er du i Spania er ikke tysk øl eller fransk vin inkludert. Er mulig hotellet har det, men du må i så fall betale ekstra for det. Men de har sikkert eget øl og vin de tilbyr (som da er inkludert). Endret 24. mars 2010 av ejoty
Gjest Nabojenta Skrevet 26. mars 2010 #3 Skrevet 26. mars 2010 Drikke fra andre land enn det landet du oppholder deg i. F.eks. er du i Spania er ikke tysk øl eller fransk vin inkludert. Er mulig hotellet har det, men du må i så fall betale ekstra for det. Men de har sikkert eget øl og vin de tilbyr (som da er inkludert). Okei. Men jeg skal til Alanya i Tyrkia. Er det kun tyrkisk øl og vin som er inkludert da eller er det noe sprit også?
Gjest Illiya Skrevet 27. mars 2010 #4 Skrevet 27. mars 2010 Okei. Men jeg skal til Alanya i Tyrkia. Er det kun tyrkisk øl og vin som er inkludert da eller er det noe sprit også? Hmmmmmmm, du bør la være å drikke der nede, med alle de skumle tyrkiske guttene som er der!!!!! Først elsker de den ene, så den andre, så en bør passe seg;)
Gjest Nabojenta Skrevet 27. mars 2010 #5 Skrevet 27. mars 2010 Hmmmmmmm, du bør la være å drikke der nede, med alle de skumle tyrkiske guttene som er der!!!!! Først elsker de den ene, så den andre, så en bør passe seg;) Ja du har vel rett i det. Men jeg kommer til å drikke uansett. Om det kommer en kar eller ti på rommet mitt så går det fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå