Allimac Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei! Hvilke spørsmål kan jeg få et jobbintervju til en lærerstilling? Jeg har funnet alle de generelle spørsmålene, men jeg lurer på i tilknytning til lærerstilling Tusen takk for all hjelp!
Kirby Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Sterke og svake sider ved deg som lærer, og klasseledelse ble lagt vekt på i mitt intervju, i allefall.
Gjest reebok Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Hei! Hvilke spørsmål kan jeg få et jobbintervju til en lærerstilling? Jeg har funnet alle de generelle spørsmålene, men jeg lurer på i tilknytning til lærerstilling Tusen takk for all hjelp! Jeg ble spurt om: hva jeg mener en god lærer er hvordan jeg ser på samarbeid hjem-skole hva er mine sterke/svake sider Hvordan jeg ser på å få nye oppgaver hvorfor jeg valgte utdanninga hvordan jeg takler stress om jeg har støtt på vanskelige oppgaver og hvordan jeg håndterte det hva ville arbeidskollegaer sagt om meg som person
Allimac Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 29. mars 2010 tusen takk for gode svar jeg skal ikke på intervju før etter påske, så dersom noen flere har lærer-intervjutips så tar jeg i mot flere. God påske!
indira_86 Skrevet 30. mars 2010 #5 Skrevet 30. mars 2010 Jeg skal på jobbintervju (lærerstilling) om noen få timer, skal huske på å komme tilbake her med info om hvilke spørsmål jeg fikk
indira_86 Skrevet 31. mars 2010 #6 Skrevet 31. mars 2010 Da har jeg vært på jobbintervju! Dette var det jeg skulle svare på: - "fortell litt om deg selv" - hvordan jeg ser for meg å klare å være leder for feks en utfordrende 8.kl som nyutdanna 23åring - hvordan jeg ser på dette med tilpasset opplæring Veldig lite spm altså! Skolen var nok desperat etter folk og brukte det meste av intervjuet til å selge seg selv, som var veldig greit for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå