Camber Skrevet 12. september 2003 #1 Skrevet 12. september 2003 Hei, bare meg igjen Bare like i overkant av 2 måneder igjen til den store dagen 22. november. Føler vi har kontrollen på det meste så langt, men panikken er vel ikke langt unna :-? For tiden planlegger vi kirke programmet. Vi skal ha en solist og en som skal spille gitar til. Sangene vi har bestemmt oss for er: 1. You are so beautiful to me, Joe Cocker 2. Mysteriet deg, Lisa Nilsson og Bjørn Eidvåg. (på denne skal solisten og han som spiller synge duett). Hva syns dere om sang valget? Forresten: Har noen et godt forslag til velkomst drink?
helenaa Skrevet 12. september 2003 #2 Skrevet 12. september 2003 Det er sanger om kjærlighet, og de er ikke så vanlige (les:oppbrukt). Så jeg synes det virker bra. Regner med at det er kvinnelig solist? Det eneste litt negative er at jeg synes Eidsvåg er for privat når han synger om "brystene din som duver når du er engasjert". Eller noe sånn... :oops:
Gjest Tex Skrevet 12. september 2003 #3 Skrevet 12. september 2003 Sangene dine høres fine ut! Vi skal ha Martini Asti som velkomstdrink.
nessi Skrevet 12. september 2003 #4 Skrevet 12. september 2003 Synes du har tatt ut fine sanger jeg :D
PrinsesseGullhår Skrevet 12. september 2003 #5 Skrevet 12. september 2003 Nyydelige sanger... ikke oppbrukte! Velkomstdrink: Champagne Tex, er ikke Martini Asti litt soet aa ha som velkomst drink?
Camber Skrevet 12. september 2003 Forfatter #6 Skrevet 12. september 2003 Jeg tenkte mer på en velkomst drink med Champange blandet med et eller annet... Jeg har lest noen steder blandet med f.eks. fersken juice eller noe annet.... synns å huske jeg har lest noen oppskrifter på slike velkommst drinker et sted. Men jeg husker ikke hvor. Er det noen som kan hjelpe med en god velkomstdrink blanding med chamange?
PrinsesseGullhår Skrevet 12. september 2003 #7 Skrevet 12. september 2003 Drinken du nevner heter Bellini. Den blir ofte brukt som aperitivo. 3/10 deler fersken juice blandes med 7/10 deler Champagne. Ha foerst i juicen og saa iskald Champagne (direkte i glassene).
smile Skrevet 12. september 2003 #8 Skrevet 12. september 2003 Kjempeflott!!! Tror det kan bli flott for det er ikke sanger som er for mye brukt og begge er fine melodiøse melodier om kjærlighet!
Gjest MrsL Skrevet 12. september 2003 #9 Skrevet 12. september 2003 Flotte sanger Vi ønsker og Lisa Nilsson og Bjørn Eidsvåg for det er liksom sangen vår det :blunke:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå