Gjest Puff Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Walmart people Kan seriøst aldri skje i Norge eller?
Gjest Marlo Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Se på linken og du vil få deg en latter Har da sett enkelte mennesker her i Norge som ikke er langt unna, dog ikke så ille som disse
Gjest Mahareth Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Disse menneskene er nå ihvertfall ikke opptatt av hva andre mener om dem.
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Er jo tendenser til dette, spesielt i bygdene. Husker jeg flyttet fra oslo til en mindre by for 10 år siden. Skrev en melding til en venninde i oslo "hei nå har jeg kommet til harryland"
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Only in the good `ole US of A, baby.... Amerikanere er bare så teite. Akkurat som afrikanere. Regner med du er enig? Eller er det ene aksptabelt for deg, men det andre ikke?
Gjest Giest Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 Amerikanere er bare så teite. Akkurat som afrikanere. Regner med du er enig? Eller er det ene aksptabelt for deg, men det andre ikke? Måtte selvfølgelig komme en bonde med et utspill om andre. Jadda.
Darkannie Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 ÅÅH! Som jeg savner WalMart! Var litt av en underholdning å vandre rundt der ja!
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #13 Skrevet 24. mars 2010 Måtte selvfølgelig komme en bonde med et utspill om andre. Jadda. Hele tråden flommer over av menneskeforakt og du er ikke det spor bedre med ditt "bonde"-utspill. Men jeg forstår poenget ditt. Det er greit å tråkke på andre, peke og le av en hel nasjon, og i neste øyeblikk fremstille seg selv som både tolerant og prate om forståelse og respekt for andre kulturer. For en vits.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #14 Skrevet 24. mars 2010 Hele tråden flommer over av menneskeforakt og du er ikke det spor bedre med ditt "bonde"-utspill. Men jeg forstår poenget ditt. Det er greit å tråkke på andre, peke og le av en hel nasjon, og i neste øyeblikk fremstille seg selv som både tolerant og prate om forståelse og respekt for andre kulturer. For en vits. Det ER ingen andre steder i verden hvor folk mangler totalt peiling på hvordan de skal kle seg og det skjer tydeligvis bare i USA. :-p
Gjest Marlo Skrevet 24. mars 2010 #15 Skrevet 24. mars 2010 Er jo ikke snakk om å le av en hel nasjon, men en nasjon med så mange mennesker samlet på ett sted, så er det jo større sjans for at enkeltmennesker kler seg *kremt* en smule teit, enn i vår nasjon t.ex med så få mennesker. Og jeg ser virkelig ikke det gale i å trekke på smilebåndet av disse bildene, men det er kanskje vanskeligere for andre med huet godt opp i et mørkt høl der bak å forstå.
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #16 Skrevet 24. mars 2010 Det ER ingen andre steder i verden hvor folk mangler totalt peiling på hvordan de skal kle seg og det skjer tydeligvis bare i USA. :-p Ta deg en tur til hamburg du
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #17 Skrevet 24. mars 2010 Det ER ingen andre steder i verden hvor folk mangler totalt peiling på hvordan de skal kle seg og det skjer tydeligvis bare i USA. :-p Det mest skremmende er likevel hvor akseptabelt folk her inne mener at slik menneskeforakt er. De hadde aldri turt å peke og le og spy ut fordommene sine på en så uanstrengt måte om man hadde vist bilder fra Midt-Østen, Latin-Amerika eller andre steder. Garantert.
Gjest Marlo Skrevet 24. mars 2010 #18 Skrevet 24. mars 2010 Har vært i Hamburg mange ganger, og ja, jeg har sett en del snåle stiler og merkelige mennesker - men ingenting som kan måle seg mot hva man kan se i USA
Gjest Marlo Skrevet 24. mars 2010 #19 Skrevet 24. mars 2010 Det mest skremmende er likevel hvor akseptabelt folk her inne mener at slik menneskeforakt er. De hadde aldri turt å peke og le og spy ut fordommene sine på en så uanstrengt måte om man hadde vist bilder fra Midt-Østen, Latin-Amerika eller andre steder. Garantert. Det kan du ikke garantere. Jeg ville ledd like høyt om det hadde vært mennesker fra en av de landene du nevner, eller noen andre land for den saks skyld. Få deg litt humor du
Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #20 Skrevet 24. mars 2010 Det kan du ikke garantere. Jeg ville ledd like høyt om det hadde vært mennesker fra en av de landene du nevner, eller noen andre land for den saks skyld. Få deg litt humor du Ja, jeg synes jeg ser deg. Stå og peke og le av folk og komme med kommentarer om at dette bare kan skje i det latterlige Afrika. Så typisk afrikanere liksom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå