Gjest Anna Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Det ble slutt mellom meg og eksen for ca. 7 mnd siden...han hadde møtte ei annen og holdt på en stund bak min rygg, før han la kortene på bordet og gjorde det slutt. Jeg ble knust, da dette kom plutselig på meg, i en tid da jeg trodde vi hadde det veldig fint og at han var glad i meg. Det går bedre med meg nå enn det gjorde like etter bruddet, men jeg er fortsatt trist og lei meg, og det verste er at dette har gått utover selvtilliten. Da han gjorde det slutt, poengterte han hvilke ting han ikke likte ved meg, og dette har blitt hengende igjen, selv over et halvt år senere. I tillegg til at jeg sørger over å ha mistet mannen jeg trodde var mitt livs kjærlighet, sliter jeg nå med å se for meg at jeg noensinne kommer til å finne noen som var så bra, igjen, for vi hadde det veldig bra helt fram til slutten, iallefall jeg. Jeg lurer på om jeg er et dårlig menneske som ingen vil ha, han var min første kjæreste (jeg var 20 da vi ble sammen, og vi var sammen i 3 år), og det må da ha vært en grunn til at det tok så lang tid før jeg fikk min første kjæreste? Jeg klarer ikke å se for meg at jeg skal klare å forelske meg igjen, og har vel mer eller mindre belaget meg på en tilværelse som singel resten av livet. Dette mest fordi jeg, som andre, har noen krav til en partner, og ikke har lyst å være sammen med noen bare for å være det... Jeg beklager om dette ble en lang tirade av selvmedlidenhet, men jeg har ikke lyst å klage til venninnene mine lenger, jeg føler at jeg maser på dem, det har tross alt gått lang tid, og jeg burde ha kommet meg videre. Det jeg egentlig lurer på, er om dette er en normal reaksjon? Er det noen andre der ute som ble brutalt dumpet og aldri trodde det kom til å ordne seg igjen, men så gjorde det det likevel? Det er litt barnslig å fiske etter slike historier, men jeg finner en slags trøst i det likevel :gjeiper:
Eliisa Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Tror alle mer eller mindre har et sånt forhold bak seg, men det ordner seg alle Jeg var stupforelsket i en fyr når jeg var 18. Trodde at jeg hadde funnet drømmemannen. Vi var sammen i 2 år, før han plutselig fant ut at han trengte tid for seg selv og tid til å gjennomføre drømmene sine. Nå har det gått 6 år og han har fremdeles ikke gjort det han drømmer mest om - og han er singel. Han har til og med hintet om at han savner meg endel. Men, det ordnet seg for meg. Tok litt over et halvt år, så var jeg over han. Og et halvt år senere traff jeg den virkelige mannen i mitt liv Vi er gift og har en liten gutt på 8 mnd. Best av alt har vi det helt fantastisk sammen! Han fra når jeg var 18 er bare et fjernt minne..
Gjest gutt Skrevet 25. mars 2010 #3 Skrevet 25. mars 2010 Definitivt! Eksen min var feig. Hun gikk lei meg, greit nok det, men hun ville ikke slå opp. Så hun fant seg en annen fyr bak min rygg. Når jeg oppdaget dette så ville hun at vi bare skulle ha en pause et par mnd, for hun visste ikke hvor forelska hun var i han nye fyren. <- Dette sa hun faktisk! Det er snart 3 år siden og jeg har ikke snakket til henne siden, har vært et par forsøk om kontakt fra hennes side men jeg har gitt faen. Istedet ble jeg sammen med en nydelig blondine . Vi har vært sammen 1,5 år, og forelskelsen er like sterk ennå hos oss begge. Det er et bra tegn synes jeg Så ja til TS. Slapp av, alt ordner seg for snille jenter og gutter
Gjest Sunna Skrevet 25. mars 2010 #4 Skrevet 25. mars 2010 Hei kjære deg Ja! Det kommer til å ordne seg for deg også. At han sa hva han mente om deg var både feigt og barnslig. Han gjorde det kun for å rettferdigjøre at han slo opp:"Hør her jeg har tenkt nøye gjennom dette og slik og sånn er du og derfor bla bla og du...og du.. og ...fih...blæh!" Ingen er perfekt! Noen tror at de må si sannheten nøyaktig slik de ser den for da er de så snille og ærlige. Sannheten er heller at de mangler sosiale antenner. Slik som denne "perfekte" eksen din. Du sier du syns dere hadde det bra sammen. Det er ingen grunn for at du ikke skal få det bra sammen med en kjempegutt! Men det er ikke rart om dette henger litt igjen. Jeg anbefaler deg å bli glad i deg selv pånytt. Konsenterer deg om venninner og fritidsaktiviteter/trening og karriere/skole. Spis sunt slik at du får masse energi og si til deg selv hver dag at du er et godt menneske og kjempegod og superhot ;D Når du er glad i deg selv igjen vil det skinne igjennom. På veien blir du modnere, dyktigere, smartere og skjønnere. Drømmemannen og kjærligheten dukker opp igjen. Men det er ikke akkurat noen bråhast.
Gjest AnonymBruker Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Jeg var så langt nede etter å ha blitt dumpa at jeg trodde jeg ALDRI skulle komme over eksen. Etter 5 mnd møtte jeg det som ser ut til å være drømmemannen og jeg skjønner ikke hva jeg så i han forrige som behandla meg som skit. Så ja, det går over og du finner en som du synes var minst like fantastisk som den "gamle"
Gjest gutt_21 Skrevet 27. mars 2010 #6 Skrevet 27. mars 2010 Har opplevd det samme som deg. Fikk min første kjæreste da jeg var 19 og hun slo opp etter 16 mnd sammen. Hun snakket i 1 time i strekk om alle mine feil, hvor mye familien hennes mislikte meg, venninnene hennes etc. Jeg var veldig knust i starten, men tok til meg alt hun sa og gjorde alt for å unngå at det skjedde igjen. Så 6 mnd senere traff jeg en fantastisk jente som dessverre dumpa meg for en annen for 3 uker siden. Jeg spurte henne om hva jeg gjorde feil, men hun ble målløs. Hun klarte ikke å komme på en ting som jeg hadde gjort galt (følelsene hennes var der bare ikke lenger). Jeg elsker fortsatt denne jenta, og det kommer til å ta lang tid å komme over henne. Det som er på en måte vanskelig er at denne gangen har jeg ingen ting å forbedre meg på. Men det betyr også at jeg må ha gjort mye riktig. Jeg håper du virkelig har noen du kan snakke med om dette. Det har nemlig ikke jeg (lang historie) og det gjør det bare enda vanskeligere. Akkurat nå ser alt svart ut og jeg er deprimert, men det er jo ikke rart det når du vet at jenta du elsker våkner opp med en annen gutt. Men jeg unner henne all lykke og vet at jeg før eller senere vil komme meg videre. Ja, du vil finne en annen. En som kan se deg for den du er og respektere deg. Det skjer når du minst venter det. Jeg tror ikke du bør se etter andre før du er helt over eksen (du kan ikke gå inn i et forhold uten å være over eksen), og nei det funker ikke å gå inn i et forhold som et skalkeskjul for å "komme over eksen". Du må bare ta tiden til hjelp. Det jeg liker å gjøre er å skrive ned ting i en bok. Trenger ikke være store ting. Små ting som minner enten fra eksen, familien eller noe annet. Skriv et dikt, finn noen bilder. Ikke kast minnene, men bruk dem som inneholder gode øyeblikk.
Gjest Anjelika Skrevet 27. mars 2010 #7 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ble også dumpet for ei annen dame. Knust selvtillit og knekt vilje. Tok et halvt år før jeg sånn ca var ganske greit over han, men jeg så ikke for meg noe nytt forhold med det første. Jeg dvelte også litt ved det gamle, han ville ha meg tilbake og jeg vinglet litt mellom de gode følelsene vi hadde og de vonde følelsene fra bruddet. Men så møtte jeg en fyr som ikke bare fikk meg til å glemme eksen totalt, men også til å innse hvor dritt han behandlet meg og hvordan et ekte forhold egentlig skal være. Er sjeleglad for at han forrige dumpa meg, ellers hadde jeg aldri vært i det fantastiske forholdet jeg er i nå. Det ordner seg =)
Daiquiry Skrevet 27. mars 2010 #8 Skrevet 27. mars 2010 Jeg ble også dumpet til fordel for en annen kvinne i januar og jeg trodde også at dette var drømmemannen. Vi har en baby sammen, men likevel valgte han å gå med den nye damen. Nå har jeg faktiks datet en fyr i 2 uker. Helt stille og rolig, ikke noe mas eller stress og det er super digg! Jeg har ikke problemer lenger å være sammen med eksen, det går kjempe fint. Jeg har rett og slett bare trukket den konkulsjonen at en mann som forlater sin forlovede og baby til fordel for noe han ikke vet hva er, er rett og slett ikke mann nok for meg, hehe Det ordner seg alltid!!! Det lover jeg deg
Marshmallow Skrevet 27. mars 2010 #9 Skrevet 27. mars 2010 Jeg slutter meg til de andre her. Har faktisk blitt dumpet to ganger, og etter den andre gangen var jeg sikker på at jeg aldri kom til å finne meg en ny. Vel, nå er jeg samboer med drømmemannen. Det ordner seg helt sikkert for deg også, bare vær innstilt på at det kan ta litt tid. Lykke til!
Gjest AnonymBruker Skrevet 30. mars 2010 #10 Skrevet 30. mars 2010 Yeah! You go girl. De sier at du vet ikke hva du har til du mister det. Men! Du vet heller aldri hva du vil finne rundt neste sving. Det viktigste er å ta vare på deg selv, trene, spise sundt, kose deg med venner, gå ut og møte nye menn og føle deg selvsikker, sexy, sterk, smart og morsom. Så og si alle guttene jeg kjenner lengter etter en kjæreste... Markedet er så stort og det er så mange fisker der ute at du trenger ikke engang agn på kroken for å få napp. Men, husk å velge med omhu når nestemann kommer. Bruk god tid, og husk at du er verdt JÆVLI MYE! Ingen skal få deg hvis ikke de fortjener det!!!! Selvtillig skaper en bedre framtid, både for deg selv, og for drømmemannen!
Gjest persille Skrevet 12. april 2010 #11 Skrevet 12. april 2010 dytter denne tråden da jeg har en forferelig kjærlighetssorg...hatt det i 15 mnd!!!Lurer på hvordan jeg skal klare å overleve dette!!
Gjest metoo Skrevet 10. august 2010 #12 Skrevet 10. august 2010 Jeg og har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år...og det er helt forferdelig..når jeg tror jeg har kommet meg litt videre..skjer det noe som gjør at jeg er tilbaket der jeg var!!flere historier pleeease:)
Gjest metoo Skrevet 10. august 2010 #13 Skrevet 10. august 2010 Jeg og har hatt kjærlighetssorg i 1,5 år...og det er helt forferdelig..når jeg tror jeg har kommet meg litt videre..skjer det noe som gjør at jeg er tilbaket der jeg var!!flere historier pleeease:)
Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #14 Skrevet 10. august 2010 Dumpa, funnet meg en ny some er mange, mange ganger bedre enn den forrige. Og nå er jeg på vei til å bli dumpa igjen =) Må flytte utenlands i 1 år for skole og det setter en stopper, virker det som. Jaja, sånn kan det gå
AnonymBruker Skrevet 10. august 2010 #15 Skrevet 10. august 2010 Ser ut til at jeg også blir dumpet snart, men det går greit. Jeg vet han begår en feil, han vet det, familien hans vet det, vennene hans vet det. Det er bare et spørsmål om tid før han angrer, men jeg er ikke noen han kan gå tilbake til når han finner det for godt. Jeg går ut fra dette med hodet høyt fordi jeg vet jeg har gjort alt jeg kan. Ikke noe krangling, vi har fantastisk kjemi, humor, matchende interesser, felles venner, familien hans elsker meg...det er ingenting som kunne ha vært bedre, men likevel vil han ikke mer fordi han er usikker, han "vet ikke" hva det er til tross for at han er forelska i meg. Da kan ikke jeg gjøre annet enn å gå videre fordi jeg har vært meg selv, og jeg har vært "fantastisk" i følge ham. Er ikke det bra nok, fuck off. Feige mannfolk er det verste jeg vet, og de som ikke setter pris på det de har før de har mista det, synd.
Gjest tronder Skrevet 10. august 2010 #16 Skrevet 10. august 2010 Vel, da sier jeg: feige kvinnfolk! Skulle være Ei istede for en i min forrige post.
Gjest trulte Skrevet 12. september 2010 #17 Skrevet 12. september 2010 dytter tråden... x n har fått seg ny dame...ligger nesten i fosterstilling og lurer på hvordan jeg skal overleve??? jeg klarer ikke tanken på at hun skal inn i leiligheten,inn i familien hans....ligge i senga hans.. HJELP
Daniel84 Skrevet 12. september 2010 #18 Skrevet 12. september 2010 Tror alle får en skikkelig nedtur når de blir dumpa, værtfall når det skjer på samme måten som eksen din dumpa deg.. Det å være utro, og i tillegg rakke ned på deg, er jo helt sykt dårlig gjort, så skjønner det går utover din selvtillit .. Tror bare du må ta tiden til hjelp, det kommer nok en ny fyr som behandler deg myyye bedre enn din eks!
Sign Skrevet 13. september 2010 #19 Skrevet 13. september 2010 Virker som om ALLE finner seg drømmemannen/dama ganske kjapt etter et brudd? Jeg ble sviktet av min mann gjennom 16 år, feigingen var utro med en ungjente. Jeg er forsåvidt over drittsekken, men er ikke i nærheten av å finne meg en ny, ikke engang en liten "flørt". Ingen her som opplever det? Begynner å bli redd jeg kommer til å være alene inn i evigheten....
AnonymBruker Skrevet 14. september 2010 #20 Skrevet 14. september 2010 Virker som om ALLE finner seg drømmemannen/dama ganske kjapt etter et brudd? Jeg ble sviktet av min mann gjennom 16 år, feigingen var utro med en ungjente. Jeg er forsåvidt over drittsekken, men er ikke i nærheten av å finne meg en ny, ikke engang en liten "flørt". Ingen her som opplever det? Begynner å bli redd jeg kommer til å være alene inn i evigheten.... Har du prøvd nettdating? Har selv opplevd "mangelen på menn" over flere år etter et brudd, ingen aktuelle kandidater hverken på jobb, trening eller via venner. Har heller aldri truffet noen på byen. Men jeg har blitt lei av singellivet og fant ut at eneste måten for meg å komme i kontakt med menn som interesserer meg var nettdating eller å bli ekstremt aktiv på treningsfronten:) Det ble nettdating på meg... Har ikke hatt noen skikkelig vellykkede dater hittil men regner med at hvis jeg treffer mange nok IRL bør jeg finne en som det klaffer med etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå