Tulle Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Det lurer eg litt på. Eg treff ein mann no, og vi treftes berre fire gong før me hadde sex. Eg sjølv syns det er heilt ok, men eg har ei lita aning om at han kanskje syns eg forhasta meg. Ikkje noe særlig det då. Men på den andre sida så har forhaldet utvekla seg til seriøst, og det er bra. Kva hadde du som gut tenkt dersom ei jente ville hatt sex etter så kort tid?
Kamikatze Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Det kommer an på hva du mener med treftes. Er det snakk om tilfeldige møter på gata: "Juhuu!" Hvis det derimot er helaftens fortæring av matretter i restaurant eller sofakrok, ville jeg betraktet henne som litt treig i avtrekket, men kjørt på hvis a) jeg var kåt b) jeg var forelska, og tenkt:"Juhuuu!"
Gjest *Mim* Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde første natta, uten betenkeligheter. Det er 23 år siden, og vi har holdt sammen siden.
Tulle Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 Hehe, nei.. Det er prat om type heilaftens middag. Type date.
Stillest vann Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Kjenner jeg at det er tenning, ville jeg ha tenkt at fjerde gangen var uvanlig tregt. Er det ikke tenning, ville jeg ikke ha gått til sengs med henne.
Djungelvrål Skrevet 24. mars 2010 #6 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har pleid å vente 1-2 uker uavhengig av hvor mange dater. Ihverfall hvis jeg har vært intressert i forhold. Gutta liker når man er litt uoppnåelig og kostbar, men hvis jeg ikke har vært særlig intr i typen eller forhold har jeg hatt sex tidligere.
Gjest petre Skrevet 24. mars 2010 #7 Skrevet 24. mars 2010 Jeg hadde første natta, uten betenkeligheter. Det er 23 år siden, og vi har holdt sammen siden. Andre natten her Dvs vi delte seng første natten også, men uten sex. Var enige i at det var riktig for oss.
Kamikatze Skrevet 24. mars 2010 #8 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Er det ikke tenning, ville jeg ikke ha gått til sengs med henne. Det har jeg har gjort. Mest for å være høflig da... Jeg har pleid å vente 1-2 uker uavhengig av hvor mange dater. Ihverfall hvis jeg har vært intressert i forhold. Gutta liker når man er litt uoppnåelig og kostbar, men hvis jeg ikke har vært særlig intr i typen eller forhold har jeg hatt sex tidligere Å? Vel, hvis mange nok venninner gjentar det, så er det sikkert sant. Sant? . Endret 24. mars 2010 av Kamikatze
MissStiles Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Det finnes jo ingen fasit på dette. Det kommer litt ann på hva som føles naturlig der og da. Jeg liker helst å vente etter å ha vært på noen dater sammen. Bare for å kjenne fyren. Verste jeg vet, er å angre på å ha hatt sex med en fyr fordi han dumpet meg rett etterpå eller noe.
kristian82 Skrevet 25. mars 2010 #10 Skrevet 25. mars 2010 Jeg har pleid å vente 1-2 uker uavhengig av hvor mange dater. Ihverfall hvis jeg har vært intressert i forhold. Gutta liker når man er litt uoppnåelig og kostbar, men hvis jeg ikke har vært særlig intr i typen eller forhold har jeg hatt sex tidligere. Tydelig det er STOR variasjon på hva folk legger i "uoppnålig og kostbar ja", 1-2 uker, og da er du kostbar???? :klø: Jaja, folk er nå ulike.
Guido Skrevet 26. mars 2010 #12 Skrevet 26. mars 2010 Minst 1 mnd dating, gjerne 2..Hvorfor slik hast?
Neshorn Skrevet 26. mars 2010 #13 Skrevet 26. mars 2010 Jeg venter til ca date nr 3. Gidder ikke holde på i ukesvis og månedsvis uten å gjøre noe. Er han virkelig interessert mister han vel ikke interessen selv om jeg er rimelig kjapt på'n. Og grunnen til at jeg vil være kjapt på'n er enkel: sex er godt! Kjipt å bruke en evighet på å involvere seg for så å finne ut at sexen ikke stemmer. Dessuten er jeg gira på intimitet når jeg er singel.
kristian82 Skrevet 26. mars 2010 #14 Skrevet 26. mars 2010 Jeg venter til ca date nr 3. Gidder ikke holde på i ukesvis og månedsvis uten å gjøre noe. Er han virkelig interessert mister han vel ikke interessen selv om jeg er rimelig kjapt på'n. Og grunnen til at jeg vil være kjapt på'n er enkel: sex er godt! Kjipt å bruke en evighet på å involvere seg for så å finne ut at sexen ikke stemmer. Dessuten er jeg gira på intimitet når jeg er singel. Bare lurer..Dere som sier at "bilen må prøves før man kjøper den osv. så man har sex raskt, for å finne ut om man matcher der"...gir dere typen da 1 forsøk? 2 forsøk? Eller hva? Mulig jeg er skrudd sammen helt rart, men først må jeg like dama og kjenne henne nok til at jeg er interessert i henne, og da har jeg aldri opplevd at sexen ikke har vært bra. Forøvrig så er det mange jenter tydeligvis, som ikke har en dritt å klage over da, når de opplever at en gutt dagen etter første gang man pulte, ikke gadd å snakke mer med jenta...Han har vel samme holdning som dere, hun var ikke noe bra i senga, thats it, moving on. Men nei, da er vel gutten sleip/player osv osv.
stitch Skrevet 26. mars 2010 #15 Skrevet 26. mars 2010 Som regel er det alltid veldig mye nerver inn i bildet første gang man har sex med en ny partner, derfor gir jeg gutten kanskje 3 forsøk på å bevise hvordan han faktisk er i senga. men er det en gutt jeg liker veldig godt, kan han jo alltids læres opp :gjeiper: Men over til TS, jeg synes man skal ha sex når det føles riktig, det finns ikke noe fasit svar på når man skal ha sex. Jeg hadde sex første natta med min nåværende kjæreste og vi har vært sammen i 5 år nå Men den sexen var også helt himmelsk, så kanskje det var det som i utgangspunktet førte til at vi måtte møtes oftere og oftere, og til slutt ble kjærester,hoho:) For meg virker det som gutter ikke er spesiellt begeistret for jenter som spiller veldig kostbar.
Gjest Elijah Skrevet 26. mars 2010 #16 Skrevet 26. mars 2010 Vente på hva? Mitt enkle svar er at dette er ikke noe et forum kan gi et svar på. Av og til er 10 minutt nok og andre ganger er det behagelig og naturlig å la ting ta litt lenger tid.
ynskje Skrevet 27. mars 2010 #17 Skrevet 27. mars 2010 Ser du på svarene her er det tydelig at dette er noe som varierer veldig. Jeg syntes dere skal ha sex når det føles riktig for dere. Noe som kan føles naturlig for noen, enten det er å vente lenge eller hoppe i høyet første natt, kan være helt feil for deg. Virker som om både jeg og kjæresten min var virkelig treige, vi hadde ikke sex før etter nesten to måneder... Først da følte jeg at jeg kjente ham godt nok til å slippe meg litt mer løs sammen med ham. Om det var riktig for ham å vente så lenge vet jeg ikke helt sikkert, men det var aldri noe mas om sex fra hans side.
Gjest AnonymBruker Skrevet 6. april 2010 #18 Skrevet 6. april 2010 Jeg synes ikke man skal være så opphengt om det er for tidlig eller ei, alle er vi ulike. Jeg synes det er riktig å ha sex når det er naturlig for meg, når kjemien og spenningen er der, om det er etter noen timer eller i løpet av noen dager. Gjør det du føler er riktig og slutt å tenke så mye på hva som er riktig for andre.
Gjest KateW Skrevet 6. april 2010 #19 Skrevet 6. april 2010 Jeg syns du skal kommunisere dette med personen du er i en relasjon til. Syns han du gikk for fort fram? Jeg syns sex skal spares på til begge er klare, men når dette er kan variere. Det finnes det ingen fasit på.
Hinata Skrevet 9. april 2010 #20 Skrevet 9. april 2010 (endret) Jeg tar det når jeg føler det er naturlig jeg, hvis han ser annerledes på meg fordi jeg åpnet knærne for tidlig, så er det synd for han. Jeg er uansett ikke interessert i menn som bedømmer meg på grunn av noe sånt, når de selv var med på leken Endret 9. april 2010 av Hinata
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå