Gjest norah Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 jeg er logget på min egen spotifykonto, og får likevel opp min samboers facebookprofil når jeg ønsker å legge ut en sang. den knytter også opp mot en annen nettleser(samboers foretrukne) fremfor min.... har forsøkt å gå inn på innstillinger/min konto på spotify, men er ingen muligheter etter hva jeg ser for å endre dette. hva gjør jeg?
Tabris Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Han har nok satt opp automatisk innlogging på hans profil på Facebook, vil jeg tro. Hvis du går på Facebook, får du da opp hans profil automatisk?
Gjest norah Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Han har nok satt opp automatisk innlogging på hans profil på Facebook, vil jeg tro. Hvis du går på Facebook, får du da opp hans profil automatisk? nei, fordi vi bruker forskjellige nettlesere. han bruker firefox, og jeg bruker explorer. så når jeg da skal legge ut en sang kommer hans firefoxprofil automatisk opp. er dette en "barnesykdom" på spotify - at man ikke kan endre facebookprofil etc på egen spotifyprofil? ganske håpløst at det ikke lar seg fikse i så fall.....
Tabris Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Hvordan legger du ut sangene fra Spotify, siden du har det problemet? Hva med å høyreklikke, kopiere og så legge ut som en lenke?
Jade Skrevet 26. mars 2010 #5 Skrevet 26. mars 2010 Lag dere hver deres profil på datamaskinen. Da kan du sette din nettleser som "default" på din profil, og dermed åpner den seg når du vil sende sanglinker fra Spotify. Evt. kan du bare kopiere linken som Tabris skriver. Kanskje dere skulle fått deres hver sin maskin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå