mia83 Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Er det noen her som har reist til Legoland/Danmark uten bil? Hva er mulighetene da? Er det gode bussforbindelser til attraksjonene? Eller bør man absolutt ha med bilen?
meta2 Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Er det noen her som har reist til Legoland/Danmark uten bil? Hva er mulighetene da? Er det gode bussforbindelser til attraksjonene? Eller bør man absolutt ha med bilen? En kan ta fly. Ikke så langt fra legoland og hotel. Endret 24. mars 2010 av meta2
Tussilago_2 Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 fra flyplassen billund, kan du omtrent gå til legoland;-)
mia83 Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 (endret) fra flyplassen billund, kan du omtrent gå til legoland;-) Ser at det går direktefly fra Oslo til Billund. Er det noen som vet om noe billig overnatting i Billund? Endret 29. mars 2010 av mia83
mia83 Skrevet 29. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 29. mars 2010 Ser at det går direktefly fra Oslo til Billund. Er det noen som vet om noe billig overnatting i Billund? *dytte*
Titti72 Skrevet 30. mars 2010 #6 Skrevet 30. mars 2010 Det er et Hotel tilknyttet Legoland. De skal ligge "rett rundt hjørnet" til parken.
mia83 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 (endret) Det er et Hotel tilknyttet Legoland. De skal ligge "rett rundt hjørnet" til parken. Hvis det er Hotel Legoland du mener, så sjekket jeg pris på det. 2 voksne og 1 barn i 3 netter med inngang i parken EN dag kostet 7000 kr.. og det var i midten av juni.. så jeg tror ikke det blir særlig aktuelt.. Og det var den billigste muligheten på hotellet.. Endret 4. april 2010 av mia83
Leanne Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Tror de fleste hoteller i Billund er ganske dyre, da de ligger så nære Legoland.. Men du kan jo google camping/ hytte / hotell Billund så kommer det vel opp en del alternativer... Vi var i Danmark i fjor sommer, men vi hadde med bil. Bodde på en camping 1 times kjøring fra Legoland, mener å huske det var en del rimeligere enn de alternativene jeg fant rett i nærheten av Legoland...
mia83 Skrevet 6. april 2010 Forfatter #9 Skrevet 6. april 2010 Tror de fleste hoteller i Billund er ganske dyre, da de ligger så nære Legoland.. Men du kan jo google camping/ hytte / hotell Billund så kommer det vel opp en del alternativer... Vi var i Danmark i fjor sommer, men vi hadde med bil. Bodde på en camping 1 times kjøring fra Legoland, mener å huske det var en del rimeligere enn de alternativene jeg fant rett i nærheten av Legoland... Takk for tipset! Jeg skal undersøke det. Blir ingen tur før til neste år uansett, så har god tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå