Gå til innhold

Reise til Legoland/Danmark uten bil?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har reist til Legoland/Danmark uten bil? Hva er mulighetene da? Er det gode bussforbindelser til attraksjonene? Eller bør man absolutt ha med bilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Er det noen her som har reist til Legoland/Danmark uten bil? Hva er mulighetene da? Er det gode bussforbindelser til attraksjonene? Eller bør man absolutt ha med bilen?

En kan ta fly. Ikke så langt fra legoland og hotel.

Endret av meta2
Skrevet

fra flyplassen billund, kan du omtrent gå til legoland;-)

Skrevet (endret)

fra flyplassen billund, kan du omtrent gå til legoland;-)

Ser at det går direktefly fra Oslo til Billund. :nigo:

Er det noen som vet om noe billig overnatting i Billund?

Endret av mia83
Skrevet

Ser at det går direktefly fra Oslo til Billund. :nigo:

Er det noen som vet om noe billig overnatting i Billund?

*dytte*

Skrevet

Det er et Hotel tilknyttet Legoland. De skal ligge "rett rundt hjørnet" til parken.

Skrevet (endret)

Det er et Hotel tilknyttet Legoland. De skal ligge "rett rundt hjørnet" til parken.

Hvis det er Hotel Legoland du mener, så sjekket jeg pris på det. 2 voksne og 1 barn i 3 netter med inngang i parken EN dag kostet 7000 kr.. og det var i midten av juni.. så jeg tror ikke det blir særlig aktuelt.. Og det var den billigste muligheten på hotellet..

Endret av mia83
Skrevet

Tror de fleste hoteller i Billund er ganske dyre, da de ligger så nære Legoland..

Men du kan jo google camping/ hytte / hotell Billund så kommer det vel opp en del alternativer...

Vi var i Danmark i fjor sommer, men vi hadde med bil. Bodde på en camping 1 times kjøring fra Legoland, mener å huske det var en del rimeligere enn de alternativene jeg fant rett i nærheten av Legoland...

Skrevet

Tror de fleste hoteller i Billund er ganske dyre, da de ligger så nære Legoland..

Men du kan jo google camping/ hytte / hotell Billund så kommer det vel opp en del alternativer...

Vi var i Danmark i fjor sommer, men vi hadde med bil. Bodde på en camping 1 times kjøring fra Legoland, mener å huske det var en del rimeligere enn de alternativene jeg fant rett i nærheten av Legoland...

Takk for tipset! Jeg skal undersøke det. Blir ingen tur før til neste år uansett, så har god tid. :jepp:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...