Lille_My_ Skrevet 24. mars 2010 #1 Del Skrevet 24. mars 2010 Noen som veit om noen som kan sy ut bunader i Bergen? Trenger bunaden min til 23.april og det er viss ikke mulig hos husfliden, bunadsenteret osv... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 7. april 2010 #2 Del Skrevet 7. april 2010 Å det lurer jeg også på! Trenger bunaden min til 24 april. Men Smurfejente: Hvorfor er det ikke mulig hos Husfliden ogsånt? Det hadde jeg belaget meg på å gjøre... Noen som vet ca pris for å sy ut et par cm i livet og noen cm over brystet på en bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chihiro Skrevet 9. april 2010 #3 Del Skrevet 9. april 2010 Jeg brukte en systue i Kong Oscars gt for å sy inn brudekjolen min. Vu systue eller noe sånt. Ellers finnes det en systue på Bystasjonen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agurkolat Skrevet 9. april 2010 #4 Del Skrevet 9. april 2010 Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosebud Skrevet 15. april 2010 #5 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa? Takk for svar! Hadde faktisk ikke tenkt på å fikse det "privat". Hørte med min tante og hun kjente en som tok på seg oppdraget med litt over en ukes tidsfrist - det står det respekt av! Så jeg er godt fornøyd! Edit: Hun skulle forresten ha ca. 1000 kr for det. Synes ikke det var så ille. Spesielt tatt i betraktning at jeg ga henne bunaden i dag, og skal ha den neste helg. Endret 15. april 2010 av Rosebud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Camz Skrevet 17. april 2010 #6 Del Skrevet 17. april 2010 Bunadverkstaden i os sentrum. Kjempeflinke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna annie Skrevet 10. april 2014 #7 Del Skrevet 10. april 2014 Hei hei! Jeg har fikset min bunad på Claudia N Couture atelier og jeg er stor fornøyd med den raske servicen og resultatet. Den ligger ved Sparebanksgaten 2, rett ved Korskirken. Jeg skriver tlf. nummeret til atelieret og e-mail så for håpe på at dette hjelper. [email protected] eller tlf: 971 966 27 . Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå