Gå til innhold

Sy ut bunad i Bergen, hjelp ønskes

Lille_My_

Anbefalte innlegg

Noen som veit om noen som kan sy ut bunader i Bergen? Trenger bunaden min til 23.april og det er viss ikke mulig hos husfliden, bunadsenteret osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Å det lurer jeg også på! Trenger bunaden min til 24 april.

Men Smurfejente: Hvorfor er det ikke mulig hos Husfliden ogsånt? Det hadde jeg belaget meg på å gjøre...

Noen som vet ca pris for å sy ut et par cm i livet og noen cm over brystet på en bunad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte en systue i Kong Oscars gt for å sy inn brudekjolen min. Vu systue eller noe sånt. Ellers finnes det en systue på Bystasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agurkolat

Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa?

Takk for svar! Hadde faktisk ikke tenkt på å fikse det "privat". Hørte med min tante og hun kjente en som tok på seg oppdraget med litt over en ukes tidsfrist - det står det respekt av! :) Så jeg er godt fornøyd!

Edit: Hun skulle forresten ha ca. 1000 kr for det. Synes ikke det var så ille. Spesielt tatt i betraktning at jeg ga henne bunaden i dag, og skal ha den neste helg.

Endret av Rosebud
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Annonse

Hei hei!

Jeg har fikset min bunad på Claudia N Couture atelier og jeg er stor fornøyd med den raske servicen og resultatet. Den ligger ved Sparebanksgaten 2, rett ved Korskirken. Jeg skriver tlf. nummeret til atelieret og e-mail så for håpe på at dette hjelper.

[email protected] eller tlf: 971 966 27 . Lykke til! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...