Gå til innhold

Sy ut bunad i Bergen, hjelp ønskes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som veit om noen som kan sy ut bunader i Bergen? Trenger bunaden min til 23.april og det er viss ikke mulig hos husfliden, bunadsenteret osv...

• 2 uker senere...
Skrevet

Å det lurer jeg også på! Trenger bunaden min til 24 april.

Men Smurfejente: Hvorfor er det ikke mulig hos Husfliden ogsånt? Det hadde jeg belaget meg på å gjøre...

Noen som vet ca pris for å sy ut et par cm i livet og noen cm over brystet på en bunad?

Skrevet

Jeg brukte en systue i Kong Oscars gt for å sy inn brudekjolen min. Vu systue eller noe sånt. Ellers finnes det en systue på Bystasjonen.

Gjest Agurkolat
Skrevet

Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa?

Skrevet (endret)

Kan jo evt. sette inn ei annonse i ei avis, som BT, BA, eller i mindre lokalaviser Nordhordland, Strilen, og spørra om nokon husmødre er villig til å hjelpa?

Takk for svar! Hadde faktisk ikke tenkt på å fikse det "privat". Hørte med min tante og hun kjente en som tok på seg oppdraget med litt over en ukes tidsfrist - det står det respekt av! :) Så jeg er godt fornøyd!

Edit: Hun skulle forresten ha ca. 1000 kr for det. Synes ikke det var så ille. Spesielt tatt i betraktning at jeg ga henne bunaden i dag, og skal ha den neste helg.

Endret av Rosebud
Skrevet

Bunadverkstaden i os sentrum. Kjempeflinke

• 3 år senere...
Skrevet

Hei hei!

Jeg har fikset min bunad på Claudia N Couture atelier og jeg er stor fornøyd med den raske servicen og resultatet. Den ligger ved Sparebanksgaten 2, rett ved Korskirken. Jeg skriver tlf. nummeret til atelieret og e-mail så for håpe på at dette hjelper.

[email protected] eller tlf: 971 966 27 . Lykke til! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...