Gå til innhold

Tiden med lillemann i magen

Gjest Alabama

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kaaaannn vel enda være en liten liksomblødning og at du er gravid.. selv om det mest sannsynlig er støgge tanta som kommer. Uinvitert og greier. Men det finner du vel ut av snart...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Gjest Alabama

Er som regel mest deppa noen dager før mansen,når det begynner å gå opp for meg at jeg ikke er gravid denne syklusen heller.. Men nå er alt tilbake til normalen.

Og samboer og jeg har det kjempefint sammen nå. Som regel har vi det veldig fint sammen, men noen ganger har vi det ekstra fint. Nå har vi straks vært sammen i tre og et halvt år. Det blir bare bedre og bedre for hver dag, synes jeg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er herlig med sånne perioder det kjærleiken blomstrer :rodmer: Nyt det til det fulle :)

Det er litt av en tålmodighetsprøve å være streve sånn. Føler ordentlig med deg. Da jeg prøvde husker jeg at jeg tenkte en ting som hjalp meg. Hvis jeg var lei meg og skuffa etter å ha fått mensen, så tenkte jeg at dette skjedde for en grunn. Hadde det klaffet da, så hadde vi ikke fått babyen vi har nå. Det er den ene kombinasjonen av ditt egg og hans svømmer som venter på dere. Og den kombinasjonen er perfekt :):rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Alabama

Becky: :klemmer:

Huff, ja. Har prøvd å tenke at det sikkert skjer av en grunn, men det er ikke så lett. I hvertfall ikke da vi mista. Hadde jeg blitt gravid med en gang igjen hadde det nok vært litt lettere å tenke sånn.

Godt at forholdet ikke lider, men at vi støtter hverandre. :Nikke: Selv om det jo er noe som er tøft for oss begge. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

:hakeslepp:

Oppdaget mugg på veggen bak skapet på soverommet! WTF gjør jeg nå? Må vel kontakte et eller annet selskap som kan vurdere hva det er for noe?

:grine:

Har bare bodd her et år, og har ikke akkurat titta bak skapet så mange ganger. 9 år siden kåken ble pusset opp og de nye skapene ble satt inn. Skapet er fastmontert og står med kanskje 5-6 cm klaring til ytterveggen. Må vi rive skapet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...