Gjest Alabama Skrevet 22. september 2011 #1381 Del Skrevet 22. september 2011 Takk, Becky. Gikk overraskende fort egentlig. Uff, så utålmodig jeg har vært.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 22. september 2011 #1382 Del Skrevet 22. september 2011 For et mirakel, alabama :hoppendeglad: :hoppendeglad: GRATULERER!!! :hoppendeglad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 22. september 2011 #1383 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hvordan har den nygravide det, da? Endret 22. september 2011 av kisskissbangbang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 22. september 2011 #1384 Del Skrevet 22. september 2011 Boobla: Håper det er din tur til å få en positiv overraskelse om en uke! Kisskissbangbang: Litt vonde pupper, litt murringer innimellom. Fryser og svetter mer enn vanlig og plages av alle grusomme lukter overalt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. september 2011 #1385 Del Skrevet 22. september 2011 Akk de luktene Matlaging dreide seg om å kjøpt fjorland lapskaus og varme den, og Gud forby om noen åpnet et kjøleskap når jeg var i samme rom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 23. september 2011 #1386 Del Skrevet 23. september 2011 Næmmen,Alabama!!!! Du er gravid!!!! GRATULERER Fikk frysninger over hele meg da jeg kom inn på sida di!! Endelig!!! Masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1387 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Vi har ikke helt klart å slippe gleden løs. Tror ikke vi klarer det før vi har sett at det faktisk er et levende vesen der inne. Akkurat nå føles det veldig rart. Har ikke så veldig vonde pupper, men brystvortene er såre. Murringene kommer og går, kjenner egentlig ikke så mye til det. Ble litt bekymret igår for at jeg kanskje har hatt en MA igjen, men trøster meg med at det fortsatt er tidlig og at symptomene sikkert kommer for fullt etterhvert. Testen var i allefall mye sterkere i dag enn den var på fredag. Teststreken kom opp før kontrollstreken og er nå like sterk som kontrollstreken på strimmeltesten. Lurer på om jeg skal våge meg til en ticker.. Mokkon: Endret 26. september 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. september 2011 #1388 Del Skrevet 26. september 2011 Skjønner godt at gleden blir satt litt på vent etter dere har opplevd noe sånt Men hver graviditet er forskjellig og man kan ha både ingen symptomer og man kan ha alle! Ingenting sier noe om noe som helst har jeg skjønt. Alt er normalt Poenget mitt var vel egentlig at det kommer til å gå bra med dere denne gangen, spiren klorer seg fast Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1389 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg tror egentlig også det. Blir godt når vi får sett lille spiren på UL og når vi passerer uke 12. Har egentlig ikke lyst til å ha samme ticker som sist, men den er så fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 26. september 2011 #1390 Del Skrevet 26. september 2011 Gratulerer så mye med graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1391 Del Skrevet 26. september 2011 Gratulerer så mye med graviditeten Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LineGourmet Skrevet 26. september 2011 #1392 Del Skrevet 26. september 2011 Jadda! Der satt den igjen! Gratulerer så mye! Dette var nyhetene sine det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1393 Del Skrevet 26. september 2011 Jadda! Der satt den igjen! Gratulerer så mye! Dette var nyhetene sine det Jepp! Håper bare det varer helt til juni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. september 2011 #1394 Del Skrevet 26. september 2011 Når er termin? Må bli helt tidlig juni? Jeg fikk 30. mai (termin 5.juni), veldig fin tid å få barn på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 26. september 2011 #1395 Del Skrevet 26. september 2011 Termin er 2. juni om man regner 40+2. Når det ikke ble novemberbaby så var det godt det ble en sommerbaby! Var vel digg å slippe å kle på babyen så mye? Tenker det må være litt kjipt for dem som ikke kan ta med babyen ut på trilletur fordi det er for kaldt, sånn som det ofte er midt på vinteren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 26. september 2011 #1396 Del Skrevet 26. september 2011 Helt perfekt termindato Håper på å følge deg i juni-klubben om ikke så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 26. september 2011 #1397 Del Skrevet 26. september 2011 Det var i hvert fall fantastisk å slippe å ha på så mye klær sjøl, jeg sulla rundt her i lette sommerkjoler det var fort gjort å rulle puppen utav. Man ammer gjerne konstant den første tiden, og da er det veldig greit at man ikke fryser verken her eller der. Den første turen vi var på lå L i vogna i bare bleien med et lite helseteppe over seg, det var vanvittig varmt ute, og L er en veldig varm baby. Åh ... jeg er babysjuk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. september 2011 #1398 Del Skrevet 27. september 2011 Herlig med ticker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 28. september 2011 #1399 Del Skrevet 28. september 2011 Helt perfekt termindato Håper på å følge deg i juni-klubben om ikke så lenge! Håper du gjør det! Det var i hvert fall fantastisk å slippe å ha på så mye klær sjøl, jeg sulla rundt her i lette sommerkjoler det var fort gjort å rulle puppen utav. Man ammer gjerne konstant den første tiden, og da er det veldig greit at man ikke fryser verken her eller der. Den første turen vi var på lå L i vogna i bare bleien med et lite helseteppe over seg, det var vanvittig varmt ute, og L er en veldig varm baby. Åh ... jeg er babysjuk! Hørtes veldig praktisk ut.. Babysyk allerede?? Jaja, hvorfor ikke prøve på to tette? Herlig med ticker Jepp, men jeg skiftet til en litt mer anonym og en som minnet litt mindre om forrige gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 28. september 2011 #1400 Del Skrevet 28. september 2011 How`s it hanging, Alabama? all things good? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå