*Lollipop* Skrevet 1. september 2011 #1301 Del Skrevet 1. september 2011 Huff mugg er noen ekle saker Det kommer vel litt an på hva slags mugg det er, men når vi hadde det i leiligheten på soverommet vårt så ringte huseieren til forsikringsselskapet og de sørget for å få det sjekket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 1. september 2011 #1302 Del Skrevet 1. september 2011 håper det ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. september 2011 #1303 Del Skrevet 1. september 2011 Kanskje vi skal gjøre det. Men tror vi i første omgang fjerner skapet og ser på tilstanden. Det rommet er så utrolig upraktisk altså.. Vi må virke legge hodene i bløt for å finne en god løsning på garderobeproblemet etter dette.. :gjeiper: Og over til noe annet; helt sykt mye eggløsningsslim i dag! Er bare på dag 8 i syklusen, så lurer på om jeg kanskje har tidlig EL? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #1304 Del Skrevet 1. september 2011 Så kjedelig med mugg på veggen da Håper det er en lett match å fjerne det El slim på dag 8, det var tidlig! Men man vet aldri når den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #1305 Del Skrevet 1. september 2011 Så kjedelig med mugg på veggen da Håper det er en lett match å fjerne det El slim på dag 8, det var tidlig! Men man vet aldri når den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #1306 Del Skrevet 1. september 2011 Så kjedelig med mugg på veggen da Håper det er en lett match å fjerne det El slim på dag 8, det var tidlig! Men man vet aldri når den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 1. september 2011 #1307 Del Skrevet 1. september 2011 Så kjedelig med mugg på veggen da Håper det er en lett match å fjerne det El slim på dag 8, det var tidlig! Men man vet aldri når den sitter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. september 2011 #1308 Del Skrevet 1. september 2011 (endret) Takk for ikke mindre enn fire hyggelige meldinger, Lucky! Vi har allerede .. Endret 1. september 2011 av Alabama Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 1. september 2011 #1309 Del Skrevet 1. september 2011 Sjekker du livmorhalstappen, Alabama? Det er ganske interessant, synes jeg. Info her, om du ikke kjenner til det/vil vite mer. For min del er ikke utflod alene tingen å gå etter, så jeg har hatt god hjelp av livmorhalstappen. Sånn av alle sære ting å skrive om til mennesker man aldri har møtt IRL. Utrolig kjipt med mugg! Håper det viser seg å være ufarlig. Men sikkert lurt å fjerne skapet så dere ser mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 1. september 2011 #1310 Del Skrevet 1. september 2011 Ja, ganske mye privatsaker som blir diskutert her inne.. Har kjent etter et par ganger i tiden rundt EL og IKM, men veldig sjelden egentlig. Kanskje jeg skal sjekke i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boobla Skrevet 4. september 2011 #1311 Del Skrevet 4. september 2011 Innom med noen spor. Ha en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 4. september 2011 #1312 Del Skrevet 4. september 2011 (endret) Innom og legger igjen litt nybadet og velduftende babystøv! :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: Endret 4. september 2011 av Ruccola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2011 #1313 Del Skrevet 4. september 2011 Ahh.. Duften av nybadet baby!! Ruller meg rundt og håper at det allerede har funket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2011 #1314 Del Skrevet 4. september 2011 Innom med noen spor. Ha en fin kveld. Du også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luremegpå Skrevet 4. september 2011 #1315 Del Skrevet 4. september 2011 Krysser fingrer og tær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2011 #1316 Del Skrevet 4. september 2011 Krysser fingrer og tær!! Spent på om jeg hadde EL på fredag sånn som jeg kanskje tror. Kjente litt EL-smerter og hadde ganske lav temp. Tenkte å sjekke tidligere charter på FF for å se hvordan tempen pleier å ligge på selve EL-dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 4. september 2011 #1317 Del Skrevet 4. september 2011 Heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. september 2011 #1318 Del Skrevet 4. september 2011 Heier på dere! Godt å ha en heiagjen i det minste! Håper det snart gir resultater! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 5. september 2011 #1319 Del Skrevet 5. september 2011 Innom en tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. september 2011 #1320 Del Skrevet 5. september 2011 Takk for ikke mindre enn fire hyggelige meldinger, Lucky! Vi har allerede .. Se der ja! Fikk ikke med meg det jeg Krysser fingre og heier på dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå