*Joyce* Skrevet 8. desember 2011 #1701 Del Skrevet 8. desember 2011 Du har med en http:// for mye i URLen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 8. desember 2011 #1702 Del Skrevet 8. desember 2011 Jeg tipper gutt (så da blir det vel ei jente ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. desember 2011 #1703 Del Skrevet 8. desember 2011 Jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 8. desember 2011 #1704 Del Skrevet 8. desember 2011 Du har med en http:// for mye i URLen. Takk! Nå tror jeg den skal funke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. desember 2011 #1705 Del Skrevet 10. desember 2011 Nå er kulen enda litt mer synlig, og da jeg lå i senga i dag morges så var det en liten kul. Vet ikke om jeg hadde kynnere samtidig, men magen kjentes veldig hard ut akkurat da. For en uke siden var jeg litt bekymret, fordi jeg ikke kjente livmoren så høyt opp som jeg trodde den skulle være, men i dag var den rett oppunder navlen! Og svæææær!! Ikke rart at det er plass til 2,5 dl fostervann og et foster på størrelse med et eple inni der! Ellers har jeg vært på julebord og drukket clausthaler. Gikk bort i baren hver gang jeg bestilte. Ingen som fattet mistanke, selv om jeg jo begynner å se gravid ut nå. Puppene er digre og magen fremtredene. Skal forresten tippe nå, selv om jeg ikke føler meg mer enn 55% sikker.. Men siden første magefølelsen sa , så går jeg for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 10. desember 2011 #1706 Del Skrevet 10. desember 2011 Kjekt med voksende mage går nok ikke lenge til før den er enda mer synlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. desember 2011 #1707 Del Skrevet 11. desember 2011 Ja, jeg blir bare mer og mer glad i magen! I natt klarte jeg ikke ligge på magen, og da jeg var på spinning så var magen nesten litt i veien!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. desember 2011 #1708 Del Skrevet 11. desember 2011 Bare vent, etterhvert må du ha styret kjempehøyt! Husker siste gangen jeg var på spinning, det var vel i uke 36 eller 37, da følte jeg meg skikkelig kjerring! Så gøy at magen begynner å vokse litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 11. desember 2011 #1709 Del Skrevet 11. desember 2011 Det er kjemperart når man begynner å få den tydelige kulen på magen når man ligger på ryggen. Var da jeg så det best til å begynne med. Livmoren er veldig hard, men kan jo være du hadde en kynner. Tror kynnere er mest vanlig senere, og livmoren er uansett fasinerende hard altså. Slutter aldri å la meg fasinere, og trykker støtt og stadig på den Toppen av livmoren skal være ved navlen ved 20 uker - det er iallfall snittet for førstegangsfødende Godt du har har klart å skjule det da - greit med en liten hemmelighet så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma_ Skrevet 11. desember 2011 #1710 Del Skrevet 11. desember 2011 Så moro med voksende mage! Og så deilig at det gikk bra på julebordet Kjenner du mye mensmurringer/kynnere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 11. desember 2011 #1711 Del Skrevet 11. desember 2011 Mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 12. desember 2011 #1712 Del Skrevet 12. desember 2011 Så koselig med voksende mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 12. desember 2011 #1713 Del Skrevet 12. desember 2011 Kjenner ligamentsmerter, men ingen murringer. I dag morges var magen også kjempehard den ene gangen jeg kjente på den, men rett etterpå var den litt mykere. Tror den ligger sånn 5 cm under navlem omtrent.. Men nå har ikke jeg en veldig lang overkropp, da.. Blir spennende med spinning når magen blir stor, ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. desember 2011 #1714 Del Skrevet 13. desember 2011 Det skjedde igjen på trening i dag. Lå på ryggen og kjente på magen etter jeg hadde gjort noen øvelser, og da var livmora steinhard og veldig synlig på magen! Den stakk liksom opp av magen! Den er ikke sånn til vanlig. Leste også et sted at det ikke var så vanlig med kynnere, men når jeg leser om det så skjønner jeg at det må være det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Joyce* Skrevet 13. desember 2011 #1715 Del Skrevet 13. desember 2011 Det høres ut som kynnere, ja. Jeg merket knapt nok noe til det i første svangerskap, men nå har jeg nok en del, selv om jeg ikke merker det på annet enn at livmoren blir knallhard. Skikkelig sært! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 13. desember 2011 #1716 Del Skrevet 13. desember 2011 Ja, det er kjemperar følelse! Men jeg får kjent godt etter hvor stor den er blitt, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 13. desember 2011 #1717 Del Skrevet 13. desember 2011 jeg fikk kynnere tidlig, ved trening og ved sex Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. desember 2011 #1718 Del Skrevet 14. desember 2011 jeg fikk kynnere tidlig, ved trening og ved sex Ok. Tok du bare en pause fra treninga til det gav seg? Fikk du kynnere mens du hadde sex, eller etter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 14. desember 2011 #1719 Del Skrevet 14. desember 2011 slutta bare å trene Fikk kynnere mest i selve akten, og alltid ved stimulering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 14. desember 2011 #1720 Del Skrevet 14. desember 2011 Blir spennende å se hva som skjer neste gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå