datajente Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Hei! De siste ukene har jeg lagt merke til at linjene rundt øynene har blitt langt mer tydelige. Nå er jeg 28 år, og jeg har brukt øyekrem siden jeg var rundt 20, og er nøye med å bruke solbriller. Desverre sover jeg for lite, så det første jeg skal gjøre er å få mer søvn. Hva annet kan jeg gjøre for å bremse aldringsprosessen?
Gjest Raggy Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Solkrem, a vitamin/tretinoin, har lest at dette er forsket på og at det hjelper mot aldring av huden. C vitamin serum og syrepeelinger for å øke produksjon av hudcellene. Dette er ting jeg har lest meg frem til på nettet, kan ikke si jeg vet om disse tingene hjelper men jeg tror det:) Fukt som feks emuolje skal også være bra. Mange liker også jojobaolje. Jeg trives best med å bruke oljer isteden for kremer til fukt. Bruker fuktmaske innimellom, denne liker jeg godt http://www.iherb.com/Beauty-Without-Cruelty-Hydrating-Facial-Mask-2-oz-50-g/14191?at=0
LetThemEatCake Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Om det bara är de sista veckorna som du upptäckt det är huden förmodligen bara lite dehydrated. Den här ögonkrämer du har, är den fet? De flesta ögonkrämer innehåller bara en massa skit som gör att huden ser slät ut när man använder den, men de gör ingenting egentligen. Så runt ögonen ska man satsa på en fetare kräm än den man använder i resten av ansiktet. Jag använder Tender Care protecting balm, en all around-kräm från Oriflame. Älskar den!
datajente Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 24. mars 2010 Om det bara är de sista veckorna som du upptäckt det är huden förmodligen bara lite dehydrated. Den här ögonkrämer du har, är den fet? De flesta ögonkrämer innehåller bara en massa skit som gör att huden ser slät ut när man använder den, men de gör ingenting egentligen. Så runt ögonen ska man satsa på en fetare kräm än den man använder i resten av ansiktet. Jag använder Tender Care protecting balm, en all around-kräm från Oriflame. Älskar den! Hei! Takk for oppløftende svar! Da skal jeg begynne å drikke mer vann, også, jeg. Godt tips! Jeg bruker Clinique's All About Eyes Rich og Ester Lauder's Night Repair eller noe sånt. De føles ganske fete og gode begge to. Håper de funker.
datajente Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Se her! En flott artikkel om akkuratt dette på dagblad.no i dag. Raffinert sukker er rangert som nummer to! Og jeg som spiser så mye godteri. Full skjerpings nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå