Gå til innhold

Tror han runket i dusjen..

Fremhevede innlegg

Gjest Mahareth
Skrevet

jeg hørte fra badet, det dunket

et vannrør som visst ikke funket?

men lydene klaska

jeg ble lang i maska

det var bare kjær`sten som runket

:skratte:

Videoannonse
Annonse
Gjest nobilian
Skrevet

Men er det normalt å bli opphisset av å høre partneren onanere?

Absolutt. :)

Gjest Invicta
Skrevet

jeg hørte fra badet, det dunket

et vannrør som visst ikke funket?

men lydene klaska

jeg ble lang i maska

det var bare kjær`sten som runket

Dagens beste innlegg! :skratte:

Skrevet

Vi hadde ikke sex i går nei, har ikke blitt så ofte i det siste pga vi har hatt det travelt og hatt mye å tenke på.. så det har vært max 1 gang i uken, kanskje enda mindre.

Kan det være derfor han gjorde det?

JA!

Ta dere sammen. Ha mer sex, og gjerne be han onanere foran deg hvis tanken hisser deg opp. Kanskje han også tenner på å se deg onanere også?

Gjest dalieo
Skrevet

Åh, det hørtes deilig ut å overhøre noe sånn..

Skrevet

Eller du kan rett og slett ha tatt feil...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Eller du kan rett og slett ha tatt feil...

Men hva var de lydene da? :klø:

Skrevet

Noen spørsmål går ubesvart inn i evigheten, hehe...

Skrevet

Noen spørsmål går ubesvart inn i evigheten, hehe...

:fnise:

Ja, han kan ju ha gjort något annat! Han kanske bajsade?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

Ja, han kan ju ha gjort något annat! Han kanske bajsade?

Haha, da må han ha veldig trøbbel med magen :fnise:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar - enkelte var ganske underholdene må jeg si :)

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på denne episoden så jeg har enda et spørsmål: Bør jeg smugtitte gjennom nøkkelhullet neste gang? Bare litt?

Han skal på fotballtrening i kveld, så han kommer garantert til å dusje etterpå.

Ja, jeg vet at det er stygt gjort, men jeg vil bare få bekreftet mistanken min, for jeg kan virkelig ikke tro at han gjør sånt.

Og i tillegg blir jeg jo ekstremt opphisset av dette.

Skal, skal ikke?

Skrevet

TS her.

Jeg klarer ikke å slutte å tenke på denne episoden så jeg har enda et spørsmål: Bør jeg smugtitte gjennom nøkkelhullet neste gang? Bare litt?

Han skal på fotballtrening i kveld, så han kommer garantert til å dusje etterpå.

Ja, jeg vet at det er stygt gjort, men jeg vil bare få bekreftet mistanken min, for jeg kan virkelig ikke tro at han gjør sånt.

Skal, skal ikke?

Nå er det vel heller tvilsomt at han runker HVER gang han dusjer...dessuten; Nøkkelhulltitting høres litt fjorten-år-gammel-gutt ut for meg...

Det normale her vil være at du ymter frampå neste gang dere har sex - evt leker med deg selv så han ser det, og avventer reaksjonen.

De fleste gutter vil bli veeeeldig kåte av det og straks bli med på moroa

Gjest Airi Chikako
Skrevet (endret)

Han gjør sånt. Punktum. Alle gjør det. Munker i klostre gjør det. Kan du ikke foreslå at dere tar en dusj sammen? Å se gjennom nøkkelhullet er litt creepy :P

Endret av Airi Chikako
Skrevet

Hvorfor ikke gå inn til han i dusjen og tilby deg å vaske håret hans, mens du står med slangen og spyler av såpe og han ikke kan se... Så runker du han :lur: Det gjøre jeg ofte på søndagsmorgener med min kjære og han blir fra seg av fryd hver gang :regn::enig:

Skrevet

Glem nøkkelhullet, det er litt sånn type overtramp. Det setter deg nesten i samme kategori som lommemannen, sånne som har seg i sauefjøset og mødre som leser ungenes dagbøker. Kom heller overaskende inn i bare nettoen, og hopp i dusjen sammen med ham. Han greier neppe å skjule en solid bender, hvis det er sånt han sysler med. Jaffall ikke på de to sekundene det tar fra mor står i døra, til hun entrer det våte element.

Skrevet (endret)

Jeg iler til og retter (i all erbødighet) litt på forrige synsers innlegg: for all del ikke hopp i dusjen; den pleier å være glatt av såpe om han allerede har startet prosessen der inne.

Men ellers støtter vi forslaget med hurrarop og klappsalver. :jepp:

Endret av Margareth
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hva med å hinte frempå at hvis han vil kose med seg selv i dusjen ikveld, så må han gjerne gjøre det...og at han muligens får besøk underveis også :lur:

Skrevet

TS her.

Skal, skal ikke?

Enig med andre, nøkkelhull er big nono! :)

Skrevet

Hmm...invitere gamle vaktmester Olsen til leiligheten, i full mundur? Fetisher er så mangt, hehe...

Skrevet

Ja jeg vet at det er normalt:)

...

Ble bare litt overrasket for jeg trodde liksom ikke han gjorde sånt i det hele tatt.

...

Hahaha. Det finnes ikke gutter som ikke runker.

Ellers, kjempefint at du likte det og ikke er ei sur prippen megge sånn som klager over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...