Gå til innhold

Tror han runket i dusjen..

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sov over hos meg i natt, og gikk på badet for å dusje i dag tidlig.

Vi bor i en gammel bygård og det er veldig lytt mellom vegggene.

Syntes jeg hørte lyder som tydet på at han runket i dusjen.. sånne raske, regelmessige klaskelyder liksom.. de varte en stund også. Kanskje 5-7 min.

Kan jeg ha hørt feil.. kan denne lyden ha vært noe annet? I så fall, hva?

Ikke misforstå, han får selvfølgelig lov til dette så mye han vil. Jeg syntes faktisk det var ganske opphissende, for jeg har aldri sett eller hørt at han har onanert før.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, han runkade förmodligen. :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min sov over hos meg i natt, og gikk på badet for å dusje i dag tidlig.

Vi bor i en gammel bygård og det er veldig lytt mellom vegggene.

Syntes jeg hørte lyder som tydet på at han runket i dusjen.. sånne raske, regelmessige klaskelyder liksom.. de varte en stund også. Kanskje 5-7 min.

Kan jeg ha hørt feil.. kan denne lyden ha vært noe annet? I så fall, hva?

Ikke misforstå, han får selvfølgelig lov til dette så mye han vil. Jeg syntes faktisk det var ganske opphissende, for jeg har aldri sett eller hørt at han har onanert før.

Han kan selvsagt ha runket. Det er jo ganske normalt?

Enten hadde dere heftig sex i går, og han ble kåt av tanken og bare "måtte" runke....eller så hadde dere ikke sex, og han er kåt etter å ha ligget ved siden av deg, og runket av den grunn :-)

Uansett var det fint at du heller ble opphisset (les; kåt) enn å reagere negativt.

Prøvå å foreslå å onanere sammen/for hverandre neste gang - det er meget opphissende

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Han kan selvsagt ha runket. Det er jo ganske normalt?

Enten hadde dere heftig sex i går, og han ble kåt av tanken og bare "måtte" runke....eller så hadde dere ikke sex, og han er kåt etter å ha ligget ved siden av deg, og runket av den grunn :-)

Uansett var det fint at du heller ble opphisset (les; kåt) enn å reagere negativt.

Prøvå å foreslå å onanere sammen/for hverandre neste gang - det er meget opphissende

Ja jeg vet at det er normalt:)

Vi hadde ikke sex i går nei, har ikke blitt så ofte i det siste pga vi har hatt det travelt og hatt mye å tenke på.. så det har vært max 1 gang i uken, kanskje enda mindre.

Kan det være derfor han gjorde det?

Ble bare litt overrasket for jeg trodde liksom ikke han gjorde sånt i det hele tatt.

Men nå kjenner jeg at sexlysten er på vei tilbake pga dette.. klarer nesten ikke å tenke på annet.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men er det normalt å bli opphisset av å høre partneren onanere?

Hva er grunnen til det?

Trodde det var mer vanlig å bli rasende og fornærmet.

Gjest KateW
Skrevet

Det er ganske vanklig å runke selv om man ikke har sex, og selv om man har sex. De fleste menn (og mange kvinner) bruker onani som noe helt annet enn sex, det er utløsningen det handler om. Utløsning og avslapping rett og slett.

Skrevet (endret)

Hva er grunnen til det?

Jag tycker att det är jättedumt att bli arg för en sådan sak och det är nog inte så många som blir det idag. Det är helt sjukt att en del ser på onani som en form av otrohet! Onani är ett bra sätt att slappna av på ibland och helt mänskligt. De flesta onanerar mer eller mindre, vare sig man är i ett förhållande eller inte. ;) Det är ju en sund sak! :) Och att man onanerar behöver verkligen inte betyda att man inte får nog av sin partner. Jag ser på gemensamt sex och onani som två helt olika saker och den ena behöver inte ta ut den andra.

Och att du inte trodde att han drev med sådant - onani är ofta ingenting man skryter om i ett förhållande på grund av ovannämnda orsaker. En del är nog rädda att partnern ska känna sig otillräcklig.

I mitt förhållande onaneras det hej vilt hos båda parter, haha. :lur:

Och att du tänder på att höra din partner njuta av sig själv och ha det bra är väl inte så konstigt? ;)

Endret av LetThemEatCake
Skrevet

Hva er grunnen til det?

Tviler på at det er vanlgi å bli rasende og fornærmet av å høre partneren onanere i ett annet rom.

Situasjonen kan nok være med her, om han nettop har sagt nei til sex, og har gjort det en stund, så kan det nok bli frustrerende å høre partnere runke i ett annet rom.

Men om man ikke har noen problemer ellers i forholdet, så vil jeg vel tro at det er ganske så greit.

Gjest Onanisten
Skrevet

Hadde jeg vært på besøk hos kjæresten min og vi ikke hadde hatt sex på en uke, hadde jeg garantert kost meg i dusjen jeg også. Så lang tid skal det ikke gå mellom vær gang kjærester har sex når de ikke bor sammen. Da bør man være kåte de gangene man møtes og skal sove over, så da er det vanlig å knulle litt.

Skrevet

jeg hørte fra badet, det dunket

et vannrør som visst ikke funket?

men lydene klaska

jeg ble lang i maska

det var bare kjær`sten som runket

Skrevet

men lydene klaska

jeg ble lang i maska

:-)

Skrevet

Så lang tid skal det ikke gå mellom vær gang kjærester har sex når de ikke bor sammen.

Det var väl ändå att ta i lite mycket och generalisera? :gjeiper: Det finns ju ingen regelbok som säger att man ska ha sex X ggr/veckan.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Men det kan jo hende han bare vasket seg?

Skrevet

Men det kan jo hende han bare vasket seg?

Så klart det kan vara så. Men ett regelbundet smackande ljud som pågår i mer än 5 minuter låter onekligen som onani, haha. ;)

Gjest KateW
Skrevet

Så klart det kan vara så. Men ett regelbundet smackande ljud som pågår i mer än 5 minuter låter onekligen som onani, haha. ;)

Eller kanskje han var redd for at han ikke fikk sex fordi tisseluren var skitten, også vasket han seg veldig hardr, veldig fort og veldig lenge??? :nigo:

Skrevet

Eller kanskje han var redd for at han ikke fikk sex fordi tisseluren var skitten, også vasket han seg veldig hardr, veldig fort og veldig lenge??? :nigo:

:ler:

Gjest Glør
Skrevet (endret)

Hva er grunnen til det?

Hvis du tror det er den vanlige reaksjonen på å høre at partneren runker foreslår jeg at du bruker litt mindre tid på dette forumet...

Endret av Glør
Gjest M_icka
Skrevet

men lydene klaska

jeg ble lang i maska

Utrolig bra:) :tommelsmil:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tror det er den vanlige reaksjonen på å høre at partneren runker forslår jeg at du bruker litt mindre tid på dette forumet...

Tenkte akkurat det samme!

Har sett et par innlegg her med damer som har blitt forbanna, men det er ikke en vanlig reaksjon. Alle onanerer, alle vet at alle onanerer, og alle normale folk lar kjæresten onanere. Jeg vil tro det er vanligere å bli litt pirret av det, det blir i hvert fall jeg :)

Jeg synes det er spesielt at dere har såpass lite sex og ikke hadde det når dere først sov sammen, men nå skal jeg ikke diktere hvordan sexlivet deres skal være. Men om du lider av lav sexlyst som du ønsker å øke, og ble veldig pirret av denne onanien, hva med å be om å få se på en gang eller onanere sammen? Jeg og kjæresten gjør det hele tiden, å se han onanere er kanskje noe av det mest sexy jeg vet.

Skrevet

Tenkte akkurat det samme!

Har sett et par innlegg her med damer som har blitt forbanna, men det er ikke en vanlig reaksjon. Alle onanerer, alle vet at alle onanerer, og alle normale folk lar kjæresten onanere. Jeg vil tro det er vanligere å bli litt pirret av det, det blir i hvert fall jeg :)

Jeg å! Når jeg onanerer er det akkurat det jeg fantaserer om, kjæresten som onanerer :lur:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...