Gjest Gjest Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Det har seg slik at jeg er avstandsforelsket i en fyr på jobb, ser han i ny og ne, sier hei og det blir med det. Greia er at jeg har så lyst på han, og tenker at jeg må kuppe han før noen andre gjør det! Og dette gjør meg litt stressa, det jeg trenger råd til er hvordan jeg kan gå frem på en nøytral måte for å få han med på noe slik at vi kan bli litt kjent. greia er at jeg ikke vil vise at jeg er interessert så jeg vil at det skal være på en måte som gjør at han ikke skjønner at det blir en date greie, men en uskyldig ting venner, kollegaer etc. kunne gjort. så hvordan går jeg frem?
I Grosny Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Det har seg slik at jeg er avstandsforelsket i en fyr på jobb, ser han i ny og ne, sier hei og det blir med det. Greia er at jeg har så lyst på han, og tenker at jeg må kuppe han før noen andre gjør det! Og dette gjør meg litt stressa, det jeg trenger råd til er hvordan jeg kan gå frem på en nøytral måte for å få han med på noe slik at vi kan bli litt kjent. greia er at jeg ikke vil vise at jeg er interessert så jeg vil at det skal være på en måte som gjør at han ikke skjønner at det blir en date greie, men en uskyldig ting venner, kollegaer etc. kunne gjort. så hvordan går jeg frem? Prat med han, finn ut ett par interesser. Foreslå at dere skal ta følge på neste felles interessegreie. Fotballkamp? Kunstutstilling? Kurs i ledelse og kommunikasjon? Etterpå kan dere ta en øl eller en kopp te. Endret 24. mars 2010 av I Grosny
Gjest TS Skrevet 24. mars 2010 #3 Skrevet 24. mars 2010 Men da er det jo helt opplagt at han skjønner at jeg er interessert, og blir så kleint dersom han sier nei, siden vi ses på jobb...eller ville du ikke tolket et spørsmål om å finne på noe som interesse når det kommer fra en som en ikke prater mye med i det daglige?
I Grosny Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Men da er det jo helt opplagt at han skjønner at jeg er interessert, og blir så kleint dersom han sier nei, siden vi ses på jobb...eller ville du ikke tolket et spørsmål om å finne på noe som interesse når det kommer fra en som en ikke prater mye med i det daglige? Folk flest synes det er hyggelig med litt interesse og oppmerksomhet. Han vil garantert like at du begynner å småprate med han. Men det jeg anbefaler er å fokusere på en hyggelig samtale. Glem at han er kjekk og attraktiv, det bare jager spenningsnivået ditt opp i stressmodus. Så din utfordring er å ha flere avslappede daglige småprater med han. Gjerne med kaffekoppen hånda. Det spiller vel ingen negativ rolle dersomhan merker at du er litt interessert. Hvis han virkerlig forstår det, så risikerer du at det er han som blir litt smånervøs, og ber deg ut og sånt. Endret 24. mars 2010 av I Grosny
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå