caddylack Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Heisann hoppsann! Sliter med søvnproblemer om dagen. Har utelukket mange potensielle årsaker til disse, og har nå kommet frem til at senga mi ikke er så veldig god. Dette er nå bomkjøp nummer to hittil. Spørsmålet er, hvordan finner man den perfekte seng? Vennligst ikke svar at man må prøveligge, for det gjør jeg hver gang. Finnes det noen profesjonelle som kan hjelpe med dette, som ikke har bakenforliggende salgsincentiver? Denne uken har jeg hatt litt vondt rundt ved korsryggen, men vet ikke om det er varig. Har kanskje noe å si? Svar mottas med stor takk!
LeaMichele Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 tempur senger skal jo være de beste.. dyre men beste..
caddylack Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 24. mars 2010 tempur senger skal jo være de beste.. dyre men beste.. Har hørt det samme, men har du noen kilder? Og hvordan vet jeg at den blir bra? Er snakk om over ti tusen, noe som er greit hvis den funker bra. Men vil være sikker... Tusen takk for svar, tar gjerne imot flere :D
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Heisann hoppsann! Sliter med søvnproblemer om dagen. Har utelukket mange potensielle årsaker til disse, og har nå kommet frem til at senga mi ikke er så veldig god. Dette er nå bomkjøp nummer to hittil. Spørsmålet er, hvordan finner man den perfekte seng? Vennligst ikke svar at man må prøveligge, for det gjør jeg hver gang. Finnes det noen profesjonelle som kan hjelpe med dette, som ikke har bakenforliggende salgsincentiver? Denne uken har jeg hatt litt vondt rundt ved korsryggen, men vet ikke om det er varig. Har kanskje noe å si? Svar mottas med stor takk! Tempur føler jeg "låser" deg til en stilling, da den støper seg til kroppen din. Liker det ikke. Hadde toppmodellen til Jensen i flere år, men den var for myk. Hadde mye vondt i ryggen. To år siden kjøpte vi madrass hos IKEA. Jeg ba om den hardeste de hadde. Den gangen var det selvsagt også den dyreste de hadde, men det var jo billig uansett). Første nettene føltes det som å ligge på steingulv så vi var i tvil om dette var rett madrass for oss, men den "gikk seg til" og nå er den rett og slett helt fantastisk! Helt nydelig. Den er fortsatt like fast og god. Dessuten har du jo mulighet til å prøve sengen hjemme i 90 dager hos IKEA - med full bytterett uten noe spørsmål. Jeg ville forsøkt det først.
caddylack Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 24. mars 2010 Tempur føler jeg "låser" deg til en stilling, da den støper seg til kroppen din. Liker det ikke. Hadde toppmodellen til Jensen i flere år, men den var for myk. Hadde mye vondt i ryggen. To år siden kjøpte vi madrass hos IKEA. Jeg ba om den hardeste de hadde. Den gangen var det selvsagt også den dyreste de hadde, men det var jo billig uansett). Første nettene føltes det som å ligge på steingulv så vi var i tvil om dette var rett madrass for oss, men den "gikk seg til" og nå er den rett og slett helt fantastisk! Helt nydelig. Den er fortsatt like fast og god. Dessuten har du jo mulighet til å prøve sengen hjemme i 90 dager hos IKEA - med full bytterett uten noe spørsmål. Jeg ville forsøkt det først. Ser argumentet med at den låser seg, tror jeg skjønner hva du mener. Får se åssen det funker i butikken... Hadde en steinhard seng fra IKEA. Tror den var litt dyr, ganske ny. Funket dårlig, så er skeptisk. Men tusen takk for tipset!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå