Prinsesse E. Skrevet 24. mars 2010 #1 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har akkurat flyttet til en ny by. Jeg bor nå hos min venninde og hennes samboer til jeg finner meg et eget sted her i denne byen. Saken er at min venninde og hennes samboer og alle vennene deres her har prøvd å få meg til å like denne utrolige kjekke, sjernerte vennen deres... (Møtte han første gnag for 1 år siden) Jeg har jo møtt han et par ganger på fest før, men denne helgen inviterte han til fest og vi dro jo så klart dit. Jeg er vanligvis ikke så sjernert av meg så jeg satt meg ved siden av han og pratet om alt mulig som virket logisk der og da... Vi havnet så ut på by'n før det ble nach hjemme hos han. Plutselig så var jeg den eneste igjen og vi hadde det veldig hyggelig med litt drikke og senere ble det litt (senge) kos. Morningen etter fulgte han meg hjem uten å si så mye. Han er veldig sjernert og siden han var sjernert så ble jeg plutselig super sjernert selv Spørsmålet mitt nå er vel hvordan skal jeg ta kontakt med han? Hvor mange dager burde det å gå før jeg tar kontakt?? eller burde jeg vente til han kontakter meg? Hva skal jeg si? jeg har jo super lyst til å bli bedre kjent med han Jeg føler meg også litt dum også siden jeg vanligvis ikke hopper til køys så fort.... Og hva tenker han om det.. Jeg vil jo på all måte ikke skremme han. Jeg har aldri hatt prestasjonsangst før nå... Klarer ikke få frem et ord eller en melding til han... Jeg vil, jeg vil, men får ikke til...
LeaMichele Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 jeg ville bare sendt han en mld, sagt hvor kosli det var i helga, og spørre om han vil ta en kaffe ellerno en dag snart.. no enkelt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå