Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest
Skrevet

Kjæresten min promper hele tiden. Jeg syns dette er veldig ekkelt og spør om han ikke kan gå ut eller gå på badet for å gjøre dette. Skjønner at det ikke alltid er så lett å holde seg.., men det får være måte på.

Noen som har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lukter det vondt så skjønner jeg greia. Bare fortsett å si at du ikke syns det lukter allverdens. Lukter det ikke, og han ikke gjør det foran venner så ser jeg ikke helt problemet?

Gjest MUSKELMANN
Skrevet

Gutter har to typer fiser, vanlig- og protein fis. Sistnevnte kommer av høyt proteinntak og er tillatt, men må annonseres etter utslipp ved å si "PROTEINFIS".

Skrevet

Kjæresten min promper hele tiden. Jeg syns dette er veldig ekkelt og spør om han ikke kan gå ut eller gå på badet for å gjøre dette. Skjønner at det ikke alltid er så lett å holde seg.., men det får være måte på.

Noen som har noen råd??

Jeg tror noe kan gjøres med kostholdet. Jeg mener at f.eks kål, løk og vafler er prompemat. Hvilken mat som ikke fyller magen med gass oppforder jeg kyndige debattanter til å anbefale.

Gjest Espen
Skrevet

Lag maten til han selv da vel og slutt å klag!

Hvis prompinga hans plager deg sånn, så må du enten gi gutten et bedre kosthold, ellers så får du finne deg en annen!

Skrevet

Lag maten til han selv da vel og slutt å klag!

Hvis prompinga hans plager deg sånn, så må du enten gi gutten et bedre kosthold, ellers så får du finne deg en annen!

Wow!! :eeeh:

• Liker 6
Gjest Mahareth
Skrevet

Drikker han mye brus eller spiser veldig mye fiber kan det være forklaringen. Også mye gjærbakst om det ikke er hevet godt nok.

Skrevet

Jeg synes

a) at det er dårlig folkeskikk

b) at han bør komme seg til legen og få tatt en ordentlig sjekk

• Liker 7
Skrevet

En promp er er i og for seg greit. Den høres og man kan foreta seg noe før man blir skadelidende. Det er verre med dama mi. Ho sitter og slipper sånne smygere som ikke høres men som slår desto hardere når de først når målet. Og ja jeg skal skrive under på at de lukter!

Skrevet

Dette ordner seg :lur: Her snakker vi sexnekt og utspekulert kvinnelist. Du skal ganske enkelt begynne å avvise hans seksuelle tilnærmelser. Når han etter en stund spør hva som er galt,svarer du bare at du har mistet tenningen pga hans ukritiske luftutslipp. Du er glad i han, men klarer bare ikke å tenne skikkelig(eller noe sånn..) Gjerne suppler med noen tårer om du klarer, sånn for å vise at du virkelig synes situasjonen er lei.

• Liker 5
Gjest typish
Skrevet

det er grusomt når det blir mye, men min erfaring er at gutter så åpne om det der! og raping. jeg veit ikke hva jeg skal råde deg til, men som flere har sagt, hvis det er mye så kan det være kostholdet.. lag sunn mat som ikke innholder masse bønner, erter, kål, you name it! men jeg er helt enig i at det er noe han bør gjøre alene for det er dårlig folkeskikk! hehe, lykke til! jeg veit litt hvordan du har det

Skrevet

Fis og vær gla' for hver dag som går, så skal du se hvor mange venner du får :)

*trøtten*

• 1 år senere...
Skrevet

'damen min fiser meg i fjeset hver dag, litt kjedelig

Skrevet

Hvorfor i all verden tar noen her det for gitt at det er HUN som skal lage mat til HAM? :klo:

• Liker 5
Skrevet

Hoho.. Da skulle du hørt mannen min :plystre:

Gjest Survival
Skrevet

Slutt å fòr han erter. Erter-fjerter.

Skrevet

Jeg har sagt til typen min at dersom han fiser forann meg så fiser jeg forann ham. Så enkelt er det.

• Liker 4
  • 6 måneder senere...
Skrevet

feil tøydokka! løgner er ondt!.. så prøve å finne ut av noe dere kan gjøre for hverandre! han fjerter på do hvis du ta hensyn til noe han vil!.. at man tenker på hverandre;)

Skrevet

jeg trodde aldri jeg skulle se en slik tråd. nå har jeg rundet internett.

• Liker 3
Skrevet

Hvorfor i all verden tar noen her det for gitt at det er HUN som skal lage mat til HAM? :klo:

Kvinnens plass er på kjøkkenet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...