Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest boyboy
Skrevet

Er det positivt eller negativt hvis en mann ikke har en facebook profil?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Tror du at det finnes ett svar på det du.

Positivt eller negativt for hvem?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ja, positivt eller negativt for hvem?

Vil også påpeke at Facebook kun har vært på "luften" i 4 år. Folk klarte seg fint før også, men om det har gjort noe negativt har jeg ingen formening om.

Mann - ikke på Facebook.

Skrevet

Sier "not" til at det skal ha noe å si :)

For en rar ting å tenke på.. Er det plutselig blitt et krav at alle skal være aktive på facebook?

Skrevet (endret)

Positivt.

Det viser at han har et liv utenfor facebook.

Lysende skjermer er vår tids tidstyv. Mange svekkes av at data og tv tar for mye tid. Dette går på bekostning av sosialt liv, familieliv, trening og lesing av bøker, for å nevne noe.

Endret av I Grosny
Skrevet

Positivt.

Det viser at han har et liv utenfor facebook.

Lysende skjermer er vår tids tidstyv. Mange svekkes av at data og tv tar for mye tid. Dette går på bekostning av sosialt liv. familieliv, trening og lesing av bøker, for å nevne noe.

Enig - det er positivt. Hvis det livet man lever skal leves via Facebook blir man fattig og fantasiløs. Hvis de relasjonen man har til andre skal realiseres via Facbook blir man også fattig. Menneskelig kommunikasjon omhandler mye mer enn det som kan formidles på et nettforum og man møter ikke alltid "the real other".

• Liker 1
Skrevet

Tja, jeg er ikke på facebook selv, men for min del er det egentlig ett fett om han er på facebook eller ei. Det det kommer an på er hvor avhengig han faktisk er av facebook. Vil han heller bruke all sin tid på nettsamfunnet, så ok, da får han gjøre det. Men da finner jeg også noen andre å leke med ;)

Konklusjonen er vel.. brukes facebook med måte, så er det verken positivt eller negativt om han er der eller ei.

Skrevet

Om han sitter klistret på Fjesboka hele dagen er det selvfølgelig negativt.Men det hadde det også vært om han spilte Travian 24\7. Om han har en profil på Facebook og bruker den mere "normalt" har det vel egentlig ingenting å si.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Jeg tenkte at det var kjekt typen var på Facebook da vi ble venner der, men det er jo ikke der vi holder kontakten. Det er meg fullstendig likegyldig om han er der eller ikke nå.

Skrevet

Jeg kan ikke se at det skal ha noe å si hverken fra eller til.

Skrevet

synes det er ganske likegyldig om han har profil på fb eller ikke, så verken pluss eller minus egentlig.

Selv har jeg profil, og er innom stort sett daglig. Det at man er aktiv på facebook, betyr ikke at man ikke lever utenom, så han hadde ikke blitt dømt verken om han var aktiv eller ikke hadde profil der.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Egentlig samme, men absolutt negativt om han er hekta og bruker mye tid der. Samboer har profil der men er kanskje innom én gang i uka for å se. Jeg selv har ikke profil så har null forståelse for hvor spennende facebook liksom er.

Skrevet

synes det er ganske likegyldig om han har profil på fb eller ikke, så verken pluss eller minus egentlig.

Selv har jeg profil, og er innom stort sett daglig. Det at man er aktiv på facebook, betyr ikke at man ikke lever utenom, så han hadde ikke blitt dømt verken om han var aktiv eller ikke hadde profil der.

Egentlig er jeg veldig enig med dere.

Det er viktigere om han liker å kysse deg med full kjærlighet. Men det funker ikke på Facebook.

Skrevet

Syns det er positivt om han ikke har det :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er aktiv på facebook.

Men det eneste det skulle være positivt for er hvis du vil finne ut hva han holder på med.

har en x som dreit seg ut slik :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

nei, jeg veit ikke helt jeg, det har vel ikke no å si?

altså, det finnes jo, hvis man tenker litt, noen fordeler og ulemper med det. eller jeg veit ikke helt som jeg skal kalle det det..

har han face så får du ganske mye info om han hvis du leser på profilen. selvfølgelig er jo det sånn uviktig onfo, som grupper han er med i , sider han er fan av, hvem han er venner med osv..

har han ikke face så må du jo bare spørre!

kan være litt fint med facebook hvis du skal planlegge en date også kan du snoke litt hva han liker og div. jeg veit ikke?

Skrevet

Det spiller vel ingen stor rolle om man har facebook eller ikke.

Skrevet

For min del spiller det ingen rolle.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre, for å være ærlig.

Det jeg derimot er allergisk mot, er mennesker som har flere hundre bilder av seg ute, legger ut all mulig (IRRELEVANT) informasjon.... hva med å sile litt??? Det er ikke vits i å fortelle hvor man befinner seg til enhver tid, eller legge ut lenker til alle artiklene man liker.

Personvern er en fin ting...

Skrevet

Hvilken rolle skulle det spille om han har facebook eller ei??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...