Gå til innhold

Dokurver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva syns dere? Ser mange skriver om disse dokurvene... Syns dere det er en grei ting å sette frem siden det sikkert er en lang fest og vil alle skal kose seg mest mulig, eller er det litt overfladisk/bridezilla/teit??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er jo egentlig ikke bridezilla med tanke på at det er en gest ovenfor gjestene...men sikkert mange som synes det er skikkelig teit. Vi skal ha en helt basic kurv med det nødvendigste slik som tamponger og sysaker, kanskje noen mint drops og strømper.

Tror jeg hadde synes det var kult om jeg kom til et bryllup hvor det var tilgjengelig om jeg trengte noe.

Gjest Marlo
Skrevet

Om du har sett mange skrive om det her inne, så hvorfor lage en ny tråd om det.

Tror de fleste på KG har sagt sine meninger i tidligere diskusjoner her :fnise:

Skrevet

Om du har sett mange skrive om det her inne, så hvorfor lage en ny tråd om det.

Tror de fleste på KG har sagt sine meninger i tidligere diskusjoner her :fnise:

Jeg har bare sett at noen har spurt etter forslag til innhold, og hvordan kurven skal danderes.

Så ja, jeg lurer fortsatt på hva folk syns om det - hvis det har vært så mange diskusjoner om det er det et sted jeg kan søke det opp eller er det noen som gidder å linke?

FNIIIIIIIIIIIIIIIZ :fnise:

Skrevet

Du kan jo bare søke i søkefeltet til venstre? :)

Ellers så tror jeg meningene kommer ganske frem i de trådene som handler om dokurver.

Her, for eksempel.

Skrevet

Vi hadde en sånn kurv, med sikkerhetsnåler, ibux, truseinnlegg, tamponger, strømpebukser, plaster og gnagsårplaster. De var godt brukt og fikk mange tilbakemeldinger på at det der var kjempelurt!!

Skrevet

Jeg synes ikke det er frekt, men skjønner ikke helt poenget. Hos oss er valget ganske enkelt - det er ikke plass, og det passer ikke inn med dokurver på toalettene.

Hvis jeg skal i bryllup har jeg vanligvis med meg det jeg trenger av tamponger, sminke osv. Jeg har aldri hatt behov for noe av det som er foreslått å ha i en dokurv, og jeg regner med at det er tilfelle for de fleste av gjestene.

Skrevet

Du kan jo bare søke i søkefeltet til venstre? :)

Ellers så tror jeg meningene kommer ganske frem i de trådene som handler om dokurver.

Her, for eksempel.

Tænks :) Som du sikkert fortsår er jeg ikkeno datanørd

Skrevet

Jeg syns hele dokurv prinsippet blir litt i overkant mye... En god tanke, men de fleste mennesker som har vært i festlig lag før har med seg de remediene de trenger for en sånn kveld. Så med fare for at jeg blir slakta her nå, må jeg innrømme at jeg syns det er litt "bridezilla"... :fnise:

Skrevet

Tænks :) Som du sikkert fortsår er jeg ikkeno datanørd

No problemo!

Bare hyggelig å være til hjelp ;)

Skrevet

Det var en god ide med dokurver! Det vil nok jeg ha i mitt bryllup! Freshe kurver i samme fargetema som festen, med tamponger, våtservietter, tørkepapir (som er egendesignet) etc. Og duftelys og friske blomster på badet - slik at det står i stil med resten av festen! Ja, det vil jeg ha!;D (hmm..budsjett, hva er det? :P)

Gjest Sommerjenta*
Skrevet

Det var en god ide med dokurver! Det vil nok jeg ha i mitt bryllup! Freshe kurver i samme fargetema som festen, med tamponger, våtservietter, tørkepapir (som er egendesignet) etc. Og duftelys og friske blomster på badet - slik at det står i stil med resten av festen! Ja, det vil jeg ha!;D (hmm..budsjett, hva er det? :P)

Haha, hvis gutta overlater til oss jentene å planlegge festen, kan ikke vi overlate til dem og ordne budsjettet da? :danse:

Neida flås til side. Jeg synes det høres koselig og gjennomtenkt ut med dokurv jeg. Bridezilla i mitt hode er en som kjefter og smeller og står i før bryllupet, ikke en som tenker på gjestene sine og tilrettelegger for en koselig kveld. :dagens-rose:

Skrevet

Hadde det bare vært så vel, med tanke på budsjett:p .. Budsjett er en viktig del av planleggingen, men ting trenger ikke bli så dyrt hvis man er litt kreativ og lager litt ting selv:) Gleder meg til å lage blant annet bordkort og invitasjoner, og når det gjelder pynting av bord håper jeg på å få til å lage et personlig pyntet bord ved å låne litt, bruke ting jeg har selv, og skal tråle loppemarkeder etc. for å finne gamle ting for å få den romantiske, "gammeldagse", sommerlige stilen jeg er ute etter! :)

Helt enig når det gjelder bridezilla, alle brudepar vil vel gjøre det koselig for gjestene sine!:)

Synes foresten det er gøy å lese innlegg og tråder fra dere, får så mange gode ideer! :)

Gjest gurimalla
Skrevet

Nei, det skal jeg ikke ha. Da hadde folk trodd jeg hadde blitt helt sprø...

Skrevet

Dokurver er noe vi absolutt skal ha! Skjønner ikke hvordan dette kan bli sett på som teit, eller "bridezilla"... Man velger jo å gjøre dette for at gjestene kan benytte seg av en mulighet for å fikse på ting. F.eks:

Spraye litt ekstra hårspray i sveisen, forhindre at strømpene rakner mer enn nødvendig ved hjelp av blank neglelakk, feste en kjolestropp med sikkerhetsnål, få ut en irriterende ting mellom tennene med tanntråd, ha mulighet til å bytte tampong hvis man har glemt.

Hva er så "feil" med dette?

Gjest Sommerjenta*
Skrevet
:skratte: Viste sambo denne tråden. Gjett hvem som vil ha dokurver :yvonne: Naw så søt. De gutta altså, overrasker brått når det kommer til stykket. :rødme: Ja ja jenter, da skal vi ha dokurver :popcorn: Tror jeg skal vise frem flere tråder her inne etterhvert som det nærmer seg :lur:
Skrevet

Mulig det er bare i min vennekrets at man bruker å ta med seg det man tror man får bruk for selv til en lang dag med bryllupsfeiring, men jeg har ikke til dags dato hatt bruk for hverken ekstra tamponger, tanntråd eller hårspray i bryllup.

Jeg foretrekker og bruke mine egne greier.

Så lenge det finnes dopapir, såpe og tørkepapir på toalettet, så er jeg mer enn fornøyd! :)

Skrevet

De fleste har vel med seg ting de trenger til en lang dag med feiring, men vi kjenner vel alle noen som alltid glemmer av noe også!;) ... poenget er vel at alle skal ha en hyggelig dag, og om noen velger å ha dokurver etc for at små, praktiske "problemer" lett skal la seg løse, så kan jo det sees på som en hyggelig gest!:) Dokurver eller ikke, jeg tenker at det viktigste er at brudeparet holder en personlig bryllupsfest, som gjenspeiler de som personer, og par!:) Hvis man klarer dette er man garantert en fin fest, som gjestene kommer til å like!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...