Gå til innhold

Finansiering av brystoperasjon..

Fremhevede innlegg

Gjest sunshine-t
Skrevet

Jeg har tenkt litt på løft og evt reduksjon, men vet ikke hvordan jeg skal få penger til det.. har egentlig ikke så lyst til å ta opp et lån, nå som jeg endelig er ferdig med lånet mitt... og så har jeg heller ikke lyst til å vente på at de ringer fra hamar og sier jeg har vunnet i Lotto.... :ler:

Dere som har gjort et inngrep av uansett sort, hvordan finansierte dere det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For nylig var jeg hos en privatklinikk, med tanke på løft og forstørrelse ;-)

Men det er jo ganske dyrt da, og det følger i alle fall mange smerter med på kjøpet. Så jeg la det hele litt i bero... Syntes 40 000,- var litt mange penger å betale for større bryster. På nåværende tidspunkt.

Dette stedet hadde et finansierings tilbud, men til en høy rente. De anbefalte meg å snakke med banken.

Dersom du ikke vil ta opp et lån, - du har ikke mulighet for å låne av noe familie, da...? Ellers så må du jo begynne å spare :P

Er det er sterkt nok ønske, kan du jo kanskje nedprioritere andre ting, til brystene er betalt...

(De kommer sikkert til å bli pene, - jeg ble vist noen bilder av løftede bryster)

Lykke til :P

Skrevet

Når jeg kommer hjem fra min 14 dagers lange reise, vil jeg tenke på dette med å få "ønske - brystene" igjen...

Jeg har nok ikke noen annen utvei enn å ta opp et lån (i banken) og jobbe som et uvær for å få lånet hurtig tilbakebetalt...

Gjest Anonymous
Skrevet

du må gegynne å spare!!! Det er dyre greier.

Hopp iallefall ikke på finansieringstilbudet deres. Det er svindyre renter.

Skrevet (endret)

Har du medisinske grunner til reduksjon kan du få operasjon av det offentlige, men du må da regne med ventelister. Men det var kanskje ikke tilfellet med deg?

Endret av Veronal
Gjest sunshine-t
Skrevet

nei det et ikke noe medisinsk noe i mitt tilfelle.

og, nei jeg hadde ikke tatt klinikkens " tilbud". heheh!!! så dum er jeg ikke... :ler:

Skrevet

Jeg har lagt inn silikon, nå nylig. Jeg finansierte det ved å låne på huset! Boligprisene har jo gått opp mye i det siste, så jeg fikk øket taksten på huset, lånte på kr. 30 000 , og betaler ikke mer i måneden enn jeg gjorde før... Ufornuftig vil sikkert noen si, men dette betydde mye for meg, så jeg valgte å prioritere det! :sjarmor:

Jeg sa selvfølgelig ikke til min kontaktperson i banken hva jeg skulle bruke pengene til, men sa at jeg skulle pusse opp kjøkkenet, og derfor trengte å låne litt ekstra............! :wink:

Dina :P

Gjest sunshine-t
Skrevet

Dina:

Luring!!! Har vært litt nyskjerrig på hvordan det gikk med deg, litt utenfor tråden her nå men..

Skrevet

Sjekk dagboken min Sunshine - der er det full oppdatering! Og ja, det går stråelende med meg! :hoppe:

Dina :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

vurderer man operasjon på en privatklinikk så er regel en: har jeg finansene i orden?

Gjest sunshine-t
Skrevet

det er derfort jeg lurer på hvilken ordning de andre har hatt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...