blahnik Skrevet 23. mars 2010 #1 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som kan gi meg et tips på hva slags pudder jeg bør kjøpe for å lage VOLUM i håret? Takk for hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Vil ikke anbefale Define sitt, jeg er ikke fornøyd med det.. De fleste her inne anbefaler Osis - Dust It, men jeg har ikke fått somlet meg til å prøve det selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 23. mars 2010 #3 Del Skrevet 23. mars 2010 Noen som kan gi meg et tips på hva slags pudder jeg bør kjøpe for å lage VOLUM i håret? Takk for hjelp Har laget en tråd om hårpudder selv hvis du titter på siden på velvære, hår og kosmetikk;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blahnik Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Del Skrevet 23. mars 2010 Okei,tusen takk.. Skal gå rett in på strawberry å bestille det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. september 2011 #5 Del Skrevet 5. september 2011 OSIS DUST IT!! Beste hårpudderet på markedet!!!!!! Bruk det passè for passè, og bare i hodebunnen. Og så bruker du fingrene til å lage volum. Holder klart lengst og gir ABSOLUTT mest volum i håret:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pandabear Skrevet 5. september 2011 #6 Del Skrevet 5. september 2011 Jeg ville også valgt Osis sitt. Kjøp det på ebay, det sparer du masse på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå