Karmela Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Ja, hvem er den stereotypiske kunst- og kulturstudenten? Tenker da fag som kunsthistorie, kulturforvaltning, kunst og kulturvitenskap etc.
AnneBonny Skrevet 24. mars 2010 #2 Skrevet 24. mars 2010 Snille, interessante, åpne, varme. Jeg har egentlig bare positive inntrykk, sett bort i fra noen få unntak som jeg ikke orker å lage mye oppmerksomhet mot. Det største inntrykket burde telle mest.
Strenge Frk.Gerd Skrevet 31. mars 2010 #3 Skrevet 31. mars 2010 (endret) Jeg er tidligere kunst og kulturstudent. Vet ikke om akkurat de studentene skiller seg ut så fryktelig mye? Vel, sånn bortsett fra at jeg personlig er en smule ekstentrisk. Endret 31. mars 2010 av Strenge Frk.Gerd
Gjest AnonymBruker Skrevet 31. mars 2010 #4 Skrevet 31. mars 2010 Tja.. En tanke urealistisk med hensyn til fremtidige jobbmuligheter, litt "evighetsstudent". Dårlig økonomisk sans, bruker opp hele studielånet med en gang det kommer inn på konto og søkte i hovedsak på studiet fordi det høres enkelt ut. Mange gir opp og tar seg jobb i kassa på Rimi når det viser seg at studiet er mer krevende/kjedeligere enn de trodde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå