Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hei! Jeg er en 22 år gammel jente som tidligere har danset ballett. Jeg kom til opplæring på tåspiss men livet kom i veien og jeg måtte slutte pga mye jobb og skole osv. Etter som tiden gikk fikk jeg lyst å begynne igjen, men i den byen jeg bor i har de ikke voksen "opplæring" i ballett, så da måtte jeg bare slå det fra meg.. Men nå har det seg slik at jeg mest sansynlig skal flytte til Oslo i august, for å begynne på skole, så da tenkte jeg å ta opp balletten igjen! Så til spørsmålet: Er det noen her som har skolen å anbefale/vet om som har voksen opplæring? Jeg kan jo det grunnleggende, men det begynner å bli noen år siden jeg danset nå, så jeg ka ikke ta noe avanserte greier enda Krysser fingrene for at noen her kan hjelpe meg!
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 http://lmgtfy.com/?q=ballett+voksen+oslo
Gjest Little princess Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Hehehe.. Jeg har funnet ut såppas selv, jeg tenkte mer på om noen hadde noe å anbefale egentlig? Jeg spesifiserte kanskje ikke det i mitt første innlegg. Takk lell!
Colargol Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Bårdar har jo da, kjenner ei som også begynte på der igjen i "voksen alder" (23år var hun vel og sluttet da hun var 19 ) Hun var iallefall veldig fornøyd -de er litt dyre etter mitt syn, men så har heller ikke jeg en "passion" for ballettdansing da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå