Gå til innhold

Voksen-opplæring?

Anbefalte innlegg

Gjest Little princess
Skrevet

Hei!

Jeg er en 22 år gammel jente som tidligere har danset ballett. Jeg kom til opplæring på tåspiss men livet kom i veien og jeg måtte slutte pga mye jobb og skole osv.

Etter som tiden gikk fikk jeg lyst å begynne igjen, men i den byen jeg bor i har de ikke voksen "opplæring" i ballett, så da måtte jeg bare slå det fra meg.. Men nå har det seg slik at jeg mest sansynlig skal flytte til Oslo i august, for å begynne på skole, så da tenkte jeg å ta opp balletten igjen! :)

Så til spørsmålet: Er det noen her som har skolen å anbefale/vet om som har voksen opplæring? Jeg kan jo det grunnleggende, men det begynner å bli noen år siden jeg danset nå, så jeg ka ikke ta noe avanserte greier enda :sjenert:

Krysser fingrene for at noen her kan hjelpe meg! :nigo:

Videoannonse
Annonse
Gjest Little princess
Skrevet

Hehehe.. Jeg har funnet ut såppas selv, jeg tenkte mer på om noen hadde noe å anbefale egentlig? Jeg spesifiserte kanskje ikke det i mitt første innlegg. Takk lell! :ler:

Skrevet

Bårdar har jo da, kjenner ei som også begynte på der igjen i "voksen alder" (23år var hun vel og sluttet da hun var 19 ;))

Hun var iallefall veldig fornøyd -de er litt dyre etter mitt syn, men så har heller ikke jeg en "passion" for ballettdansing da! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...