meelissa Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Hvilke hudpleieprodukter er viktigst? Har ikke allverdens med penger, men har kjøpt meg hudpleieprogram hos Hilde Christina :-) Der fikk jeg anbefalt rens, toner, krem (dag og natt), serum, peeling, øyekrem og to forskjellige masker. Hva er essensielt? Har allerede klikket hjem rens, toner og en prøve på dagkremen.
venus_ Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Kremene ville jeg kjøpt først. Deretter rens (og toner om man må det til rensen). Resten kommer litt an på hvilke masker og serum du har fått anbefalt og hva problemene dine er. Er det serum for uren hud hadde jeg kjøpt det etter rensen. Deretter peeling, fuktmasker, øyekrem og andre masker.
meelissa Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 23. mars 2010 Kan noen forresten fortelle meg hva forskjellen på denne: https://www.cheapsmells.com/search.php?search=Decleor+Face+-+Aromessences+Neroli+Essential+Night+Balm+100%25+Natural+15ml og denne: https://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?search=Decleor+Face+-+Aromessences+Neroli+Essential+Night+Balm+100%25+Natural+15ml&brand=&id=6016 De heter jo nesten det samme.. Jeg leter etter Decleors essential balm, bare, og ble superforvirret nå :s
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #4 Skrevet 23. mars 2010 Kan noen forresten fortelle meg hva forskjellen på denne: https://www.cheapsmells.com/search.php?search=Decleor+Face+-+Aromessences+Neroli+Essential+Night+Balm+100%25+Natural+15ml og denne: https://www.cheapsmells.com/viewProduct.php?search=Decleor+Face+-+Aromessences+Neroli+Essential+Night+Balm+100%25+Natural+15ml&brand=&id=6016 De heter jo nesten det samme.. Jeg leter etter Decleors essential balm, bare, og ble superforvirret nå :s Er bare størrelsen som er forskjellig
meelissa Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 23. mars 2010 Er du sikker? Forpakningene er jo også ulike.
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 Er du sikker? Forpakningene er jo også ulike. Jada, den 15ml er bare av den nyere innpakningen.
Pupsilure Skrevet 23. mars 2010 #7 Skrevet 23. mars 2010 Jeg ville først kjøpt rens og krem. Deretter peeling. Det andre kan du klare deg uten hvis du ikke har råd.
Frua Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 I starten ville jeg også satset på rensen og en dagkrem. Dette klarer du deg ikke uten. Den balmen du linket til har jeg også og den bruker jeg omtrent aldri. Det kommer jo an på hvilke behov huden din har hva du bør prioritere etter dette.
Kirby Skrevet 24. mars 2010 #9 Skrevet 24. mars 2010 Først og fremst krem (dag+natt+øye), deretter rens. Ikke nødvendigvis toner i det hele tatt. Peeling er viktig, og masker har for meg best effekt om de blir brukt etter en peeling. Serum kan være veldig bra, men det er jo ofte det aller dyreste. Så, rens og krem er viktigst først og fremst. Alt det andre blir bonus
datajente Skrevet 24. mars 2010 #10 Skrevet 24. mars 2010 Jeg ville sagt at du først trenger rens og nattkrem, samt en dagkrem med solfaktor. Nattkremer er fantastiske og jeg synes de har mer effekt enn dagkremer. Solfaktor trenger du spesielt nå om våren og sommerhalvåret. Rens trenger du for at kremene skal - pga min hudtype rundt øynene. Vurder selv hvor viktig du synes dette er.
Jade Skrevet 24. mars 2010 #11 Skrevet 24. mars 2010 (endret) Rens er superviktig! Huden har absolutt ikke godt av at dritt og gammel sminkerester hoper seg opp på huden! Selv jeg som har tørr hudtype får kviser av dårlige renseprodukter som ikke fjerner alt! Ellers finnes det gode dag/nattkremer som ikke koster skjorta Selv om alle lovpriser Decleor, betyr det ikke at det ikke finnes alternative produkter som gjør samme jobben til en brøkdel av prisen. Jeg har testet ut både Decleor og Weleda, og er minst like fornøyd med Weleda sine kremer (men så har jeg ikke noe særlig problemer med huden), som også er mye billigere. Edit: skriveleif Endret 24. mars 2010 av Jade
Lilandry Skrevet 24. mars 2010 #12 Skrevet 24. mars 2010 Rens og fukt er det viktigeste for meg, en dagkrem kan fint brukes om natten også- dersom man ikke har råd til nattkrem. Jeg brukte Hydra Floral kremen som nattkrem før jeg kjøpte balsamen fra Decleòr, det funket helt fint!
Pupsilure Skrevet 25. mars 2010 #13 Skrevet 25. mars 2010 Rens kommer før krem altså. Det er ingen vits å smøre på dyre hudpleiekremer hvis du ikke har renset huden først. Det vil ligge masse smuss på huden som gjør at du ikke får optimalt utbytte av kremen. Så jeg ville definitivt prioritert å kjøpe rens før krem hvis jeg ikke hadde råd til begge.
Vulpes Skrevet 25. mars 2010 #14 Skrevet 25. mars 2010 Hvis du har kjøpt hudpleieprogram fra Hilde Christina kan vel hun hjelpe deg med hva som er viktigst? Jeg tror det viktigste er rens og hudkrem. Ser mange mener at dag- og nattkrem er viktig, men jeg har klart meg greit med kun dagkrem, som jeg da bruker både morgen og kveld. Har rett og slett ikke tatt meg råd til nattkrem i tillegg, må spare litt på pengene En god skrubb (peeling) kan gjøre stor forskjell, så har du råd ville jeg kjøpt en slik også. Jeg bruker den fra MD Formulations og er kjempefornøyd! Toner, serum og masker føler jeg er litt "bonus", med mindre man har spesielle grunner til at man trenger det. Alt kommer jo an på hva slags hud man har.
kunst Skrevet 25. mars 2010 #15 Skrevet 25. mars 2010 det viktigste er så klart produkter til en god hudpleierutine. det vil di; rens, toner og fuktighetskrem. deretter kommer en skrubb/peeling for å fjerne døde hudceller en gang i blant. alt det andre kommer litt an på om du trenger eller ei. har du tørr hud? kjøp maske. har du antydninger til rynker under øynene? kjøp øyekrem! osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå