Kaffeavtalen Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Min sønn kjøpte WoW med en måned gratis, men vi finner ingen steder hvordan vi skal få ordet den måneden. De eneste mulighetene er å legge inn visakortnr, og det er jeg ikke interessert i. Vi finner en mulighet som kalles Game Card, men vi finner ikke noe slikt noe sted.
Gjest Marlo Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Om dere ikke finner frem på nettsiden, så ringer dere bare blizzards kundesupport så får dere god hjelp der. GameCards må kjøpes. Sist jeg sjekket (noen år siden nå) så kunne dette kjøpes i vanlige spillbutikker.
Zealuu Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Gamecards får man stort sett kjøpt samme sted som man kjøper spillet - spør betjeningen hvis det ikke står i hyllen. De har et cover som likner på selve spillet, men det er nokså tydelig markert med "60 day Game Card", og vanskelig å forveksle. Jeg vet at iallefall Platekompaniet har disse, men om den lokale filialen skulle være tom, så kan man jo sjekke mer spesialiserte steder som Gamestop eller GAME. Hvis du vil la ham komme i gang med den gratis måneden snarest, så var det iallefall tidligere mulig å legge inn et fiktivt kredittkortnummer, som gjorde at de 30 gratis dagene begynte å løpe. Så lenge kontonøkkelen fremdeles har den frie måneden klar til bruk, er det nemlig ingenting som belastes når man legger inn kredittkortinfo, fiktiv eller ikke.
Kaffeavtalen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 23. mars 2010 Så det du mener er at det må legges inn et kortnr for å komme i gang med den gratis mnd? Hvis jeg legger inn et nr der så løper det vel videre etter den mnd er over? Hvordan legger man forresten inn fiktive kortnr?
Gjest Iah Skrevet 23. mars 2010 #5 Skrevet 23. mars 2010 Hvis jeg legger inn et nr der så løper det vel videre etter den mnd er over? Nei, ikke hvis du stopper det løpende abonnomentet med en gang etter at du har lagt inn betalingsinformasjonen.
Zealuu Skrevet 23. mars 2010 #6 Skrevet 23. mars 2010 (endret) Ja, du må i utgangspunktet starte på en eller annen betalingsplan før den gratis måneden trer i kraft. Fiktive kredittkortnumre er akkurat det det høres ut som - du skriver inn riktig antall sifre i forhold til hvilken korttype du bruker, uten at sifrene stemmer med noe kort du kjenner til. Samme med andre ting, som expiration date, CCV, osv. Poenget er ikke å svindle noen, det er bare å få startet betalingsplanen. Kortet belastes ikke før måneden er over, og før den tid kan du bytte det ut med et faktisk kort. Om du velger å starte betalingsplanen med ditt eget kort, så kan du når som helst i løpet av den gratis måneden avbryte det da løpende abonnementet, slik at det ikke automatisk fornyes når den gratis måneden er over. Sønnen din vil likevel kunne spille ferdig den gratis måneden. Slik fungerer det også senere, du betaler for en viss periode framover i tid. Om du avslutter abonnementet lenge før neste betaling, så er kontoen fremdeles aktiv frem til den betalingen skulle ha blitt gjennomført. Unntaket er selvsagt gamecards, som naturlig nok ikke fornyer seg selv, men likevel følger samme regler for oppsigelse av abonnementet. Endret 23. mars 2010 av Zealuu
Kaffeavtalen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 23. mars 2010 Og det stopper jeg hvor? Det er jo derfor jeg ikke ønsker å legge inn kortnr, for jeg vet ikke hvordan jeg stopper dette
Zealuu Skrevet 23. mars 2010 #8 Skrevet 23. mars 2010 (endret) http://wow-europe.com -> Trykk på "Account Management" oppe til høyre, og logg inn med email/passord -> Trykk Cancel Subscription fra ruten til høyre under License Information -> Bekreft at du virkelig vil/fortell dem hvorfor -> Bam, ferdig. Endret 23. mars 2010 av Zealuu
Kaffeavtalen Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 23. mars 2010 Tusen takk alle sammen!!Nå er det en som blir glad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå