Gå til innhold

Kremer til ansikt/øyeparti..

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er 23 år gammel, har aldri brukt noen kremer i ansiktet før (dagkrem, nattkrem, øyekrem, antirynkekrem og whatnot) men eg tenker det er på tide å begynne.

Ser eg har noen begynnende "rynker" rundt øynene og furer i panna (etter mysing) og vil helst prøve å gjøre noe med det før det er for seint :gjeiper: Har ganske sensitiv hud, og dårlig økonomi så det kan ikkje være spinndyrt.

Kan gjerne anbefale meg ein god fuktighetskrem til ansikt og resten av kroppen også.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se på merket Decleor, og se om du finner noe der som kan passe for deg. De har fantastisk gode produkter. Vannvittig dyrt i butikk, men fåes mye billigere om du kjøper på nett (Cheapsmells.com er bra hvis du er på jakt etter Decleor).

Ellers er MD formulations og Dermalogica gode merker du kan ta en titt på; les om produktene og se om du kjenner deg igjen i beskrivelsene. Disse er også vulgært dyre i norske butikker, men her anbefaler jeg deg å lete på prettyskin4less.com, myyye billigere.

Når det kommer til hudpleie får man det man betaler for, så det er verdt å legge litt ekstra penger i det, og kjøpe på nett i stedet for butikk så sparer du litt likevel. Ting man får på Vita eller mange parfymerier gjør ofte vondt verre, og er ikke et bra valg på sikt. Og ofte kan man få produkter av gode og trygge merker på nett til nesten samme pris som Nivea og Garnier på Vita, man må bare lete litt rundt.

Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...