Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #1 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg lurer på om det er noen farer ved å ha analsex uten kondom. (Med kjæresten, ikke med flere mennesker. AIDS er ikke relevant her.) Jeg har hatt lyst til å putte den i rumpa på dama når jeg har vært skikkelig horny (og gjort det et par ganger også), men jeg vil ikke få noen infeksjoner heller. Kondom-anal er ikke moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 23. mars 2010 #2 Del Skrevet 23. mars 2010 Vet ikke hvordan det er for gutten, men dette er ikke noe særlig om du har tenkt å fortsette som før etterpå, endetarmsbakterier har ingenting i skjeden å gjøre, basta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #3 Del Skrevet 23. mars 2010 Du kan også få betennelser i urinrøret og urinblæren ved at bakterier fra endetarmen vandrer opp der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
billcat Skrevet 23. mars 2010 #4 Del Skrevet 23. mars 2010 Du kan få urinveisinfeksjon av noe slag. Men siden mannens urinrør er så langt som det er, så skal det mye til, sjansen er heller liten. Uansett vil du forsikre deg mot det problemet ved å pisse en skvett etterpå. Vask er også selvfølge. Minner også på regelen om at ingenting som har vært i bak skal inn foran uten grundig vask. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #5 Del Skrevet 23. mars 2010 putting er gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #6 Del Skrevet 23. mars 2010 Du kan få urinveisinfeksjon av noe slag. Men siden mannens urinrør er så langt som det er, så skal det mye til, sjansen er heller liten. Uansett vil du forsikre deg mot det problemet ved å pisse en skvett etterpå. Vask er også selvfølge. Minner også på regelen om at ingenting som har vært i bak skal inn foran uten grundig vask. Ja, sædsprut og tissing må gjøres etterpå. Vil det da redusere risikoen for infeksjon til nærmest ubetydelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kisskissbangbang Skrevet 23. mars 2010 #7 Del Skrevet 23. mars 2010 Så lenge du spruter/tisser og vasker deg grundig etterpå skal det ikke være noe problem. Gjorde det mye med eksen min, hørte aldri snakk om noen plager der nede. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. mars 2010 #8 Del Skrevet 23. mars 2010 Så lenge du spruter/tisser og vasker deg grundig etterpå skal det ikke være noe problem. Gjorde det mye med eksen min, hørte aldri snakk om noen plager der nede. Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 23. mars 2010 #9 Del Skrevet 23. mars 2010 Jag och min sambo använder aldrig kondom (och har faktiskt aldrig gjort det tillsammans heller..) och vi har ofta analsex. Ovanstående har rätt om urinvägsinfektioner och så vidare, annars är det inte mycket att oroa sig för. Kondylom och andra könssjukdomar sätter sig i analen också, om det nu skulle vara aktuellt. Jag hade kondylom förr och det satte sig runt ändtarmsöppningen innan det spred sig till vaginan (ingen av oss visste att vi bar på smittan) och det var allt annat än kul. :gjeiper: Just so you know! Men have fun och tvätta tissen, haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 25. mars 2010 #10 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er slett ikke sikkert at jeg er representativ, men jeg har altså aldri fått en eneste infeksjon av den typen. Og jeg har ALDRI brukt kondom ved analsex, enten det var med partner eller noen jeg mer eller mindre nettopp hadde møtt. Men det er klart at det ER bakterier der, og at man kan få infeksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 25. mars 2010 #11 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg og kjæresten min bruker heller aldri kondom ved analsex. Ingen av oss har noengang fått noen infeksjoner eller problemer av dette. Hun liker også å suge etter analsex uten at dette har gjort noen skade. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2010 #12 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg har altså hatt problemer som følge av dette; en skikkelig nasty betennelse som spredte seg til egglederne. Det er det vondeste jeg har opplevd noen gang, og hadde jeg ikke gått til legen tidsnok,, kunne jeg vært steril nå. Han sa selv at jeg hadde utsatt dette i det lengste. Orker ikke å gå i detalj, jeg sier bare: det går som oftest bra, men hvorfor ta sjansen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rimmern Skrevet 25. mars 2010 #13 Del Skrevet 25. mars 2010 Tøv. Problemet ditt var ikke at dere ikke brukte kondom ved analsex, men at dere puttet pikken inn i fitta etterpå uten grundig rengjøring. Det er ingen her som har anbefalt noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 4. mai 2010 #14 Del Skrevet 4. mai 2010 Jeg har hatt analsex x-ant ganger, men aldri fått noen form for senplager. Jeg sørger alltid for at jeg får orgasme, samt at jeg tisser og vasker godt etter sexen. Trikset ligger også (tror jeg da) i å bruke rikelig med glidemiddel. Da unngår man "tørrkjøring", samt at huden på penis blir mer elastisk (anbefaler en silikonbasert og ikke vannbasert type). Eraringsutveksling fra både homofile og hetrofile kompiser. Bortsett fra infeksjonsfare osv, vil jeg påstå følgende: Analsex ødelegger litt for vanlig sex. Har man først blitt vant med anal, er det på langt nær så godt med vanlig vaginalsex (trang osv)... Nyt det og la det stå til. Såpe og vann + litt skvetting i etterkant fikser det mestet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Champ Skrevet 13. juli 2011 #15 Del Skrevet 13. juli 2011 Takk for gode svar. Nøkkelen er kun tiss&vask! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå