Gå til innhold

Hvilket yrke synes dere er viktig og bra?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilket yrke og jobber synes dere er viktige og bra?

Selv synses jeg forskning på helse og medisiner er veldig viktig. :enig: For eksempel forskning på allergi, men så er jo så og si alle jeg kjenner allergiske og :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Syntes i grunn dette blir litt vanskelig å svare på, fordi det ikek finnes så mange yrker som ikke er viktige liksom. De eneste uviktige yrkene jeg kan komme på er hundepsykolog, hestehvisker, stylist (fisører som kaller seg stylister fordi de har noe ekstra kursing, kan se at feks skuespillere etc har behov for dette i sin hektiske hverdag feks), eksperimentell jazzmusiker, deathmetal musikere etc.

Skulle det være noen yrker jeg tilleger ekstra stor verdi sånn rent personlig må vel det være leger, ambulansepersonell, sykepleiere, brannfolk og politi.

Gjest gjestdeluxe
Skrevet

Viktig og bra? Som i alle, liksom?

Jeg liker spesielt godt leger, musikere, reflekterte siviløkonomer, politikere og filosofer.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

De som programmerer dataspill :sjenert:

Jeg elsker nemlig dataspill :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Viktig og bra? Som i alle, liksom?

Ja en kan selvsagt velge og se på de som at alle yrker er bra og viktige. men det jeg mente var hvilke yrker en synes er spesielt vikige yrker som en kanskje også ser litt ekstra opp til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...