Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bare lurer på hvor normalt dette egentlig er?

Jeg har selv aldri babert armene :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Syrin_Ulven
Skrevet

Eg gjør det ikkje, men eg har ikkje mørke eller lange hår på armene heller.

Skrevet

Jeg barberer meg UNDER armene,men ikke PÅ armene.

Er det virkelig folk som gjør det?

Skrevet

Har aldri gjort det, og tviler for at jeg noen gang vil gjøre det heller, behovet er ikke der.

Gjest Airi Chikako
Skrevet

Kjenner ei som begynte med det sånn i tolvårsalderen, og hun gjør det ennå. Hun har ikke noe valg :fnise: Ellers tror jeg det er veldig uvanlig.

Gjest Marlo
Skrevet

Tja ... jeg kan se behovet hos noen, deriblandt meg selv. Har veldig kraftig hårvekst på armene, men har nok med barbering av legger og under armer for å være ærlig.

Hva andre mener om mine armer gir jeg blanke faen i ;)

Skrevet

Hår er virkelig undervurdert, spør du meg!

Man er den man er uansett... :-))

Selv så shaver jeg kun ansiktet og utgiftene... ;-))

Skrevet

Nei det har jeg aldri gjort, og det er jeg glad for. Har helt lyse hår så har heller ikke vært behov for det.

Skrevet

Ehm... Jeg barberer gjerne både legger, lår og armer om sommeren. Elsker å være nærmest hårløs, hadde jeg vært rik skulle jeg gjerne vokset omtrent hele kroppen, bortsett fra en liten dusk "der nede", øyenbryn og hodehår. :flau:

Det var først bare en fiks idé, siden jeg elsker følelsen av nybarberte legger. Jeg har lyse og tynne hår, så jeg trenger slett ikke å barbere meg så mye. Hårene på armene har fått vokse ut i vinter, og er like lyse og tynne som før.

Jaja, det er min eneste lille "quirky", narsissistiske greie... :sminkedokke:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjør det om sommeren. Har ikke noe spesielt synlige hår, jeg bare liker ikke det.

Skrevet

Jeg har lyse og myke hår på armene men har mye og det blir så langt at jeg kan tvinne det!! De syns ekstra godt når jeg blir brun så pleier å barbere de om sommeren. Føler meeg mye mer feminin da. Tror ikke det er så uvanlig å gjøre blandt kvinner.

Skrevet

Jeg barberer meg bare under armene. Føler at jeg ikke har behov for no anna. Nok med de andre stedene..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Orker da ikke pigger på armene.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Orker da ikke pigger på armene.

Får ikke det jeg.

Skrevet

Nei, aldri gjort.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nei, det har jeg aldri gjort, hårene blekes i sola om sommeren, så de ikke blir så synlige. På vinteren kan man se dem, men jeg bryr meg ikke så mye om de.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg bleker håret på armene. Er greit fornøyd med det. Har mange venninner som vokser - forstår ikke at de orker det!

Skrevet

Jeg har vokset både armer og ben, mye vondere å vokse beina. Baksiden av lårene var værst. aaaaauuuu :kgbaby:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...