meelissa Skrevet 23. mars 2010 #1 Skrevet 23. mars 2010 Har noen prøvd disse produktene? Falt de i smak? =) Hvilken hudtype har du i såfall? (Uansett om de funket eller ikke)
Air Skrevet 23. mars 2010 #2 Skrevet 23. mars 2010 Har normal hud og er kjempefornøyd med tonifying lotion. Lukter godt, og huden min føles frisk og fin etter at jeg har tatt den på. Tar med seg det som skulle være av rester av makeup også. Har ikke prøvd rensemelken.
Rosebud Skrevet 23. mars 2010 #3 Skrevet 23. mars 2010 Jeg har kombinert hud, og jeg har prøvd dem begge. Synes de er helt fantastiske. Foretrekker imidlertid rensegelen, føler meg av en eller annen grunn renere når det er vann med i programmet. Anbefales på det varmeste fra min side
All about beauty Skrevet 24. mars 2010 #4 Skrevet 24. mars 2010 Mine favoritter! Jeg har kombinert hud og er kjempe fornøyd. Jeg har også sensitiv hud,men reagerer ikke noe på de. De tørker heller ikke ut huden min,som andre produkter kan gjøre. Anbefales ja:)
Lilandry Skrevet 24. mars 2010 #5 Skrevet 24. mars 2010 Jeg har kombinert hud, og jeg har prøvd dem begge. Synes de er helt fantastiske. Foretrekker imidlertid rensegelen, føler meg av en eller annen grunn renere når det er vann med i programmet. Anbefales på det varmeste fra min side Samme her!
mari4ever Skrevet 29. mars 2010 #6 Skrevet 29. mars 2010 absolutt:) elsker de begge to:) anbefaler at du kjøper hydra floral dagremen fra Declèor og:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå